چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 294106

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.

آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در آخر هفته

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز از فریبا گودرزی  به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت و گفت: امروز در برخی از مناطق ساحلی دریای خزر و برخی دامنه‌های زاگرس مانند استان‌های مرکزی، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌هایی از فارس و نیمه جنوبی البرز بارش‌های پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.


وی ادامه داد: در روز‌های پنج شنبه و جمعه در سراسر کشور جوی آرام را خواهیم داشت و ضمن اینکه از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و قسمت‌های شرقی خراسان جنوبی و همچنین در نواحی جنوب غربی کشورمان وزش باد‌های شدید توام با گردو خاک را خواهیم داشت که منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از امروز تا آخر هفته به خاطر وزش شدید باد، آب‌های جنوبی کشور به ویژه خلیج فارس و سواحل بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود.


گودرزی در تشریح وضعیت آب و هوایی تهران نیز تصریح کرد: امروز تهران آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت که در برخی ساعات با وزش ملایم باد همراه است و البته همچنان هوای گرم تا آخر هفته در تهران ماندگار خواهد بود.


این کارشناس سازمان هواشناسی بیشترین دمای تهران را امروز ۳۶ و کمترین دما را ۲۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha