چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

صندوق بازنشستگی اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

تاریخ عقدنامه ملاک دریافت وام ازدواج

سلامت نیوز: صندوق بازنشستگی اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

با توجه به درخواست‌های مکرر برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

صندوق بازنشستگی کشوری افزوده است: فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این و درسال گذشته اقدام به ثبت نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده اند، در صورت قرارگرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) می‌توانند مجددا اقدام به ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha