آزمون دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۲۱ مهرماه امسال برگزار می‌شود و متقاضیان از ۱۷ خرداد می‌توانند برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

برگزاری آزمون دانشنامه دندانپزشکی در مهرماه/اعلام مهلت ثبت‌نام

سلامت نیوز: آزمون دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۲۱ مهرماه امسال برگزار می‌شود و متقاضیان از ۱۷ خرداد می‌توانند برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، امکان ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ از ساعت ۱۶ روز شنبه، ۱۷ خرداد تا ۲۷ خرداد ماه امسال به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم شده است.

تمامی شرکت‌کنندگان و دستیاران رشته‌های تخصصی دندانپزشکی باید حداکثر تا ۲۷ خرداد ماه جاری نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواستی خود اقدام کنند و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از پذیرش درخواست‌های خارج از سامانه معذور است.

بر اساس اعلام مفدا، تمامی افرادی که در سال گذشته تنها در آزمون کتبی قبول و موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون شفاهی نشده‌اند و همچنین داوطلبانی که مشغول انجام تعهدات قانونی خود هستند، همزمان با ثبت نام از طریق مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشـکی، ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha