مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بیشتر از ۶۰۰هزار تومان خالص دریافتی داشته باشند، می‌توانند از خدمات بیمه‌ای طرح جدید بیمه ملت بهره‌مند شوند.

بازنشستگان با ۶۰۰ هزار تومان دریافتی از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند

سلامت نیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بیشتر از ۶۰۰هزار تومان خالص دریافتی داشته باشند، می‌توانند از خدمات بیمه‌ای طرح جدید بیمه ملت بهره‌مند شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی‌صندوق بازنشستگی کشوری اکبر افتخاری در آیین امضای تفاهم نامه اعطای بیمه نامه‌های تخفیفی و تقسیطی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین کشوری با تاکید بر حفظ شأن بازنشستگان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که از ۱۱خرداد ماه به مدت دو سال اعتبار دارد، بازنشستگان می‌توانند علاوه بر تخفیف‌های رایج شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو را با ۲.۵ درصد تخفیف، بیمه‌نامه بدنه خودرو را با ۳۰درصد تخفیف، بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی را با ۲۵درصد تخفیف و بیمه‌نامه عمر و حادثه انفرادی را با شرایط ویژه به همراه پوشش کرونا خریداری کنند.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه ملت در سراسر کشور و اعلام کدملی و شماره دفترکل بازنشستگی خود و پس از پرکردن فرم اعلام رضایت کسر اقساط از حقوق، می‌توانند با کارت بانک صادرات که حقوق دریافت می‌کنند یا هر کارت بانکی دیگری بیمه نامه مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از افتتاح درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانیsabasrm.ir خبر داد و گفت: این درگاه به منظور یکپارچه سازی سامانه‌های ارائه خدمت و ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی راه اندازی شده و بازنشستگان می‌توانند اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده در این صندوق را از طریق این درگاه اینترنتی پیگیری کنند.

افتخاری با اشاره به افزایش حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان این صندوق گفت: حق عائله مندی و اولاد با محاسبه ۱۵درصد افزایش، در حقوق خردادبه همراه مابه التفاوت ماه‌های فروردین و اردیبهشت واریز می‌شود .

وی با تاکید بر این که حقوق بخشی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واقعا پاسخگوی نیاز و زندگی آنها نیست، گفت: همسان سازی حقوق اولویت صندوق بازنشستگی است و کمیته ویژه حقوق و همسان سازی تشکیل شده و با جدیت در حال بررسی و کارشناسی است تا با رسیدن به یک فرمول مشخص اثرگذاری لازم را در بودجه سال ۱۴۰۰داشته باشد و این دغدغه یک بار برای همیشه برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha