دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 294433

برخی از مواد غذایی می توانند در رابطه ی جنسی شما موثر باشند کارشناسان این مواد غدایی را برای سلامتی رابطه جنسی شما پیشنهاد می کنند.

با این 5 مواد غذایی زندگی جنسی خود را تغذیه کنید

سلامت نیوز: برخی از مواد غذایی می توانند در رابطه ی جنسی شما موثر باشند کارشناسان این مواد غدایی را برای سلامتی رابطه جنسی شما پیشنهاد می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، صدف یک داروی مقوی غرایز جنسی شناخته شده اما در مورد زعفران,جینسینگ و ماکا maca (گیاهی شبیه شلغم) چطور؟

مواد غذایی می تواند یک راه سالم برای بدست آوردن تمام محرک های در حال اجرا باشد، و در حالی که تمرکز زیادی بر افزایش میل جنسی وجود دارد, تنظیم خلق و خوی و بدست آوردن قلب خود در بالاترین شکل می تواند به عنوان عملکرد اساسی دیگر ارگان ها باشد.در اینجا 5 ماده ی غذایی تنظیم کننده حال و حوصله و اجزای اصلی چالاکی قلب برای پرورش زندگی جنسی شما، گفته شده است:

1.زعفران

در یک مطالعه که اخیرا در تحقیقات بین المللی مواد غذایی منتشر شده, محققان دریافتند که زعفران، ادویه ایی است که در پخت و پز و به عنوان یک بوی معطر در عطرها استفاده می شو. درست کردن یک شام عاشقانه با آن یا پاشیدن این ادویه در مرغ هر دو راهی آسان برای گرم کردن اتاق خواب است.

2.مغزها

به عنوان یک مبنع گیاهی، آجیل یا مغزها  سرشار از اسید آمینه ال آرژنین(آرژینین یکی از بیست اسید آمینه‌ی اصلی یاخته‌های زنده است) هستند. در بدن، آرژنین به ساخت یک گاز به نام نیتریک اکسید که گشاد کننده ی رگ های خونی برای افزایش جریان خون در تمام قسمت های بدن است، کمک می کند. پس به سوی آجیل ها بشتابید! در یک مطالعه اخیر انجام شده بر روی گردو (که تنها آجیل حاوی امگا 3 است) دریافتند که مردانی که به صورت روزانه گردو می خوردند توانایی و تحرک اسپرمشان بهبود یافته بود. و خبر خوب برای زنان, بادام به طور خاص منبع خوبی از ویتامین E است، که به کاهش خشکی واژن کمک می کند.

3.جینسینگ

جینسینگ مدت طولانی است که در طب چینی استفاده می شود، دیگه حالا جینسینگ این پشتوانه تحقیقاتی را دارد که برای هم زنان و مردان، وقتی که روزهای شلوغی دارند مفید است. یک مطالعه از دانشگاه هاوایی پی برد که افزایش قابل توجهی در میل جنسی و رضایت در بین زنان مصرف جینسنگ وجود دارد. مطالعات همچنین بیان کرد که جینسنگ به درمان اختلال نعوظ در مردان کمک می کند.

4.چای سبز

چای سبز به طور گسترده ای برای مزایای سلامتی اعم از کاهش وزن بی خطر تا  پیشگیری از سرطان شناخته شده است، حالا شاید برای رابطه جنسی هم مفید به فایده باشد. چای سبز حاوی آنتی اکسیدان کاتچین است که به حفظ  سلامت عروق خونی و پمپاژ گردش خون کمک می کند، وقتی می خواهید چای بخورید حتما چای سبز بخورید: زیرا حاوی کاتچین بیشتری از چای سیاه و سفید یا اولانگ (چای اولونگ یا اولانگ OOLONG TEA به نوعی از چای گفته می‌شود که در اثر اکسیداسیون ناقص برگه‌های چای تولید می‌شود. این چای معمولا در کشور چین تولید می‌شود. و کلسترول خون را کاهش می دهد.)است.

5. ماکا

ریشه ی گیاه ماکا از کوه های بلند آند برای هزاران سال است که به عنوان یک داروی فوق العاده شفا بخش استفاده می شود ریشه ی آن معمولا به عنوان مکمل به شکل پودر یا به فرم قرص مصرف می شود. مطالعه هایی در سال 2010در BMC (طب مکمل و جایگزین) انجام شده که نشان می دهد ماکا زمانی که در دوز یک و نیم تا 3گرم حداقل برای شش هفته مصرف شود به افزایش میل جنسی کمک می کند ماکا بسیار متمایز,طعم دهنده مالت و خوشمزه است که می توانید آن را در اسموتی یا شیک ها بریزید و نوش جان کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha