دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

کنجکاوی مرد میان‌ سال برای آشنایی با ماساژ منجر به قتل زنی شد که او استخدام کرده بود. متهم دیروز برای محاکمه به جرم قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

قتل زن جوان، عاقبت کنجکاوی درباره ماساژ!

سلامت نیوز: کنجکاوی مرد میان‌ سال برای آشنایی با ماساژ منجر به قتل زنی شد که او استخدام کرده بود. متهم دیروز برای محاکمه به جرم قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، یک روز یک نفر آگهی ماساژ در آن کانال گذاشت و من با شماره‌ای که داده بودند از سر کنجکاوی تماس گرفتم. فقط می‌خواستم ببینم ماساژ چطور است. با زنی که شماره‌اش را داده بودند قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشین شد، پشیمان شدم و ترسیدم کسی ما را ببیند. خواستم پیاده شود، اما قبول نکرد و جیغ‌وداد کرد. من هم با مشت او را زدم.

این پرونده با پیداشدن جسد زنی جوان کنار کانال آب تشکیل شد. دو سال قبل مردی به مأموران فوریت‌های پلیسی گزارش داد که جسد زنی جوان کنار کانال آب رها شده است. بعد از اینکه مأموران جسد را کشف و تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند این جسد متعلق به زنی به نام کیاناست که در تهران تنها زندگی می‌کرد.

با شناسایی خانواده کیانا و آغاز تحقیقات مشخص شد این زن کارمند یک شرکت خصوصی بوده و فقط تعطیلات در کنار خانواده‌اش بوده و در تهران تنها زندگی می‌کرده است.

با ردیابی تماس‌های این زن مأموران متوجه شدند آخرین تماس او با مردی به نام سپند بوده است. به‌ این‌ترتیب سپند شناسایی و بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و گفتند گذشت نمی‌کنند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت.

او از اولیای‌ دم عذرخواهی کرد و گفت: من کارمند بودم و قناری‌ های نژاد دار و خیلی گران‌ قیمت هم نگهداری می‌کردم و می‌فروختم. در یک کانال تلگرامی عضو بودم که دارو‌های قناری را از آنجا خریداری می‌کردم. یک روز یک نفر آگهی ماساژ در آن کانال گذاشت و من با شماره‌ای که داده بودند از سر کنجکاوی تماس گرفتم. فقط می‌خواستم ببینم ماساژ چطور است. با زنی که شماره‌اش را داده بودند قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشین شد، پشیمان شدم و ترسیدم کسی ما را ببیند. خواستم پیاده شود، اما قبول نکرد و جیغ‌ و داد کرد. من هم با مشت او را زدم. قصد کشتن نداشتم. متهم یک‌ بار دیگر تأکید کرد قصد قتل نداشته و درخواست بخشش کرد. با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha