رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شمار کارمندان مبتلا به کرونا در شهرداری تهران را 550 نفر اعلام کرد.

آیا آتش‌نشانان و پاکبانان تهران کرونا گرفتند؟

سلامت نیوز:رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شمار کارمندان مبتلا به کرونا در شهرداری تهران را 550 نفر اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،رضا کرمی محمدی ، درباره آخرین آمارها از ابتلای کارمندان شهرداری تهران به کرونا گفت: برابر آخرین آمارهایی که ما داریم، میزان ابتلا به کرونا در کارمندان شهرداری از زمان شیوع این ویروس تا هفته گذشته حدود 550 نفر بوده است که این روند در چند هفته اخیر کاهش چشمگیری داشته است.


وی ادامه داد: شمار جانباختگان نیز حدود 10 نفر بوده است. البته آمار مبتلایان و قربانیان، مربوط به کارمندان و نیروهای شهرداری است و فرضا افرادی مانند راننده تاکسی و ... را شامل نمی‌شود.


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره ابتلاء به کرونا در میان آتش‌نشانان نیز گفت: با توجه به ماهیت کاری آتش‌نشانان و نیز حضور فعالی که این افراد در ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری داشتند، ما نیز نگرانی‌هایی بابت ابتلای آنان به کرونا داشتیم اما خوشبختانه در غربالگری و بررسی‌های انجام شده موردی از ابتلای آتش‌نشانان به کرونا به ما گزارش نشد.


کرمی محمدی درباره پاکبانان نیز گفت:‌ در بررسی‌های انجام شده ابتلای پاکبانان به کرونا را هم مشاهده نکردیم. البته امکانات و تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و ... در اختیار این عزیزان قرار گرفت و همچنان نیز در میانشان توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha