سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 294491

فرماندار شهرستان کهگیلویه از کنترل آتش سوزی جنگلهای خائیز این شهرستان خبر داد.علیرضا اتابک افزود: آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه حفاظت شده خائیز که در اواخر وقت دوشنبه شب مجدد شعله ور شده بود، مهار و کنترل شده است.

کنترل آتش سوزی جنگل های خائیز کهگیلویه

سلامت نیوز: فرماندار شهرستان کهگیلویه از کنترل آتش سوزی جنگلهای خائیز این شهرستان خبر داد.علیرضا اتابک  افزود: آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه حفاظت شده خائیز که در اواخر وقت دوشنبه شب مجدد شعله ور شده بود، مهار و کنترل شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،وی اظهارکرد: با وجود گرما، باد شدید و وجود کُنده‌های نیم سوخته احتمال بازگشت آتش وجود دارد.فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: باید تا (۴۸ ساعت) دو روز آینده نیروها در منطقه حضور داشته باشند تا در صورت شعله ور شدن کنده های باقی مانده در سریعترین زمان ممکن اقدام به خاموش کردن آتش کنند.

اتابک تصریح کرد:نیروهای مردمی، منابع طبیعی و محیط زیست امدادی برای مقابله با شعله ور شدن مجدد آتش در منطقه حضور دارند و کمک می کنند.وی بیان کرد: پس از مهار آتش‌سوزی خائیز هم اکنون در حال پایش منطقه برای کنترل و جلوگیری از شعله‌ور شدن مجدد آتش هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha