سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 294501

نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهرانمدیرکل انتقال خون استان تهران از پایتخت نشینان درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهران

سلامت نیوز: نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهرانمدیرکل انتقال خون استان تهران از پایتخت نشینان درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، دکتر محمدرضا مهدی زاده از مردم نوعدوست پایتخت برای حضور در مراکز اهدای خون دعوت کرد.

وی با اشاره به شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران گفت: در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم و از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروه‌های خونی منفی، درخواست می‌کنیم در این تعطیلات به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در همه بزنگاه‌های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان بیماران درک می‌کنند، بتوانیم در تامین فرآورده‌های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موقق باشیم.

بنابراین گزارش در ایام تعطیلات چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد 1399، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha