علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران اعلام کرد ۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند، گفت: آموزش و پرورش در برگزاری حضوری امتحانات تجدید نظر کند.

فرمانده ستاد کرونا در تهران: ۶۰ درصد بیماران جدید به سفر رفته بودند

سلامت نیوز:علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران اعلام کرد ۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند.
 فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند، گفت: آموزش و پرورش در برگزاری حضوری امتحانات تجدید نظر کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران ،علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برای ذکر این موضوع که هنوز در استمرار پیک اول بیماری کرونا قرار داریم یا مرحله دوم بیماری کووید ۱۹ در حال شکل‌گیری است، نیازمند تحقیق و بررسی بیشتری هستیم. آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کرده است.


وی با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان ها در تهران ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بخش سرپایی ۷.۹ درصد افزایش داشته و از مجموع افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی حدود ۱۰.۹ درصد بستری شدند.


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت دارند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که افراد بستری شده در ده روز گذشته در تماس با افراد آلوده بودند و مسافرت علت اصلی ابتلای آن‌ها ‌محسوب می‌شود.


زالی با بیان اینکه مسافرت‌ها میزان ابتلا به بیماری کرونا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، تصریح کرد: همچنین اگر ۵۰۰۰ نفر از استفاده کنندگان مترو و اتوبوس از ماسک استفاده نکنند انتقال آلودگی بیشتر خواهد شد.


وی همچنین درباره برگزاری حضوری امتحانات نهایی خاطرنشان کرد: پیشنهاد میکنیم، آموزش و پرورش تهران در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری تجدید نظر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha