سخنگوی دولت گفت: دولت برنامه‌ای در این زمینه ندارد و براساس قانون بودجه سال ۹۹، هنوز پیش‌بینی در این زمینه صورت نگرفته لذا دولت نیز برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

خبرهای خوب ربیعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان

سلامت نیوز: سخنگوی دولت گفت: دولت برنامه‌ای در این زمینه ندارد و براساس قانون بودجه سال ۹۹، هنوز پیش‌بینی در این زمینه صورت نگرفته لذا دولت نیز برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برنامه دولت برای بررسی مجدد حقوق بازنشستگان تامین ‌اجتماعی، گفت: معمولا تصمیم‌گیری در مورد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منوط به حداقل دستمزد شورای عالی کار برای کارگران است و این براساس یکی از مفاد قانون تامین اجتماعی است پس از اینکه شورا حداقل دستمزد را نهایی کرد، میان تشکل‌های بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی مذاکراتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: من امروز با همکار خوبم دکتر سالاری و با دوستان تشکل‌ها هم که روابطم همواره به‌صورت سنتی با آنها حفظ بوده مذاکراتی داشتم. ان‌شاءالله به سمت تفاهم پیش خواهیم رفت. البته باید اجازه بدهیم این مساله نهایی شود ولی پیش بینی می‌کنم حداقل دریافتی بازنشستگان، ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین خواهد شد و به سنتی که هر سال عمل می‌کردیم احتمالا امسال نیز عمل خواهد شد.

ربیعی افزود: جلسه آنها احتمالا امروز یا فردا یا نهایتا اوایل هفته آینده طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم برگزار می‌شود و این تفاهم صورت خواهد گرفت.

همچنین ربیعی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای افزایش قیمت گازوییل، گفت: دولت برنامه‌ای در این زمینه ندارد و براساس قانون بودجه سال ۹۹، هنوز پیش‌بینی در این زمینه صورت نگرفته لذا دولت نیز برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    فقط همسانسازی بدون تبعیض درغیرازاینصورت خیانت به این قشراست