چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

جمع‌آوری بیش از ٧٠٠٠ معتاد متجاهر در تهرانفرماندار تهران با تاکید بر ادامه روند اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر تا پاکسازی کامل تهران، از جمع آوری بیش از ٧٠٠٠ نفر از این افراد در سطح شهر تهران طی یک ماه اخیر خبر داد.

جمع‌آوری بیش از ٧٠٠٠ معتاد متجاهر در تهران

سلامت نیوز: جمع‌آوری بیش از ٧٠٠٠ معتاد متجاهر در تهرانفرماندار تهران با تاکید بر ادامه روند اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر تا پاکسازی کامل تهران، از جمع آوری بیش از ٧٠٠٠ نفر از این افراد در سطح شهر تهران طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح ادامه روند اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: به حمدالله شاهد اجرای مناسب این طرح در سطح شهر تهران هستیم و تاکنون بیش از ٧٠٠٠ نفر از معتادان متجاهر در تهران جمع‌آوری شده‌اند.

فرماندار تهران تاکید کرد که با اجرای این طرح، بسیاری از مناطق تهران به ویژه محله هرندی از حیث وجود معتادان متجاهر پاکسازی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح تا پاکسازی کامل شهر تهران ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است برای پاکسازی کامل شهر تهران همکاری همه جانبه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف و به ویژه رسانه‌ها وجود داشته باشد.

فرماندار تهران تأکید کرد: همانند گذشته معتادان متجاهر مبتلا به کروناویروس در محلی جدا از مراکز ماده 16 نگهداری و قرنطینه می‌شوند.

به گفته فرهادی، جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود و سازمان بهزیستی نیز کار نگهداری را برعهده دارد؛ بی تردید در اجرای این طرح تست کرونا از معتادان متجاهر انجام خواهد شد و در اجرای طرح نیروهای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha