سلامت نیوز : یازدهمین كنگره سالیانه انجمن متخصان پوست ایران با موضوع سازه های پوست و زیبایی صبح امروز یك تیرماه با حضور متخصصان داخلی و خارجی در سالن همایش های راضی دانشگاه علوم پزشكی تهران آغاز به كار كرد.
دكتر پروانه ساكت مدیر اجرایی یازدهمین كنگره انجمن متخصصان پوست ایران در مراسم افتتاحیه این نمایش كه صبح امروز یك تیرماه در سالن همایش های راضی برگزار شد اظهار داشت: تبلیغات پزشكی از موضوعات مهمی است كه باید نظارت متخصصان صورت گیرد و برای كنترل تبلیغات و مراكز زیبایی غیر بهداشتی و غیر قانونی نیاز به مدیریت جامع در این زمینه است.
وی گفت: خوشبختانه از هفته گذشته بحث تبلیغات پزشكی به نظام پزشكی واگذار شده و در ملاقاتی كه هیئت مدیره انجمن متخصصان پوست با دكتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت داشتند در خصوص جلوگیری از استفاده از مواد غیر استاندارد و نامرغوب برای تزریقات و خدمات پوستی تصمیماتی اتخاذ شد.
این متخصص پوست و مو افزود: در بسیاری از موارد مشاهده كه شده مراكز غیربهداشتی زیبایی با مجوز متخصصان پوست و مو مشغول به فعالیت هستند كه لازم است همكاران در این زمینه به تاسیس كلینیك های بهداشتی اقدام كنند و جواز خود را به راحتی در اختیار افراد غیر متخصص و سودجود قرار ندهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha