رییس بیمارستان ابن سینا اعلام کرد که خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند برای معاینه تخصصی تنفسی و انجام بررسی‌های تشخیصی و درمانی لازم برای بیماری ناشی از کرونا با تخفیف ۱۵ درصدی به درمانگاه نفس این بیمارستان مراجعه کنند.

تخفیف ‍۱۵ درصدی تشخیص و درمان کرونا برای خبرنگاران

سلامت نیوز: رییس بیمارستان ابن سینا اعلام کرد که خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند برای معاینه تخصصی تنفسی و انجام بررسی‌های تشخیصی و درمانی لازم برای بیماری ناشی از کرونا با تخفیف ۱۵ درصدی به درمانگاه نفس این بیمارستان مراجعه کنند.


به گزارش سلامت نیوز،آرش انیسیان با اعلام این خبر بیان کرد: در جهت ارج نهادن به جایگاه و خدمات ارزشمند اهالی رسانه و مطبوعات در ایام همه گیری بیماری ناشی از ویروس کرونا، این گروه می‌توانند با مراجعه به کلینیک نفس از کلیه خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با بیماری کرونا را با 15 درصد تخفیف دریافت کنند.


وی ادامه داد: ویزیت پزشک، انجام آزمایش‌های خونی و در صورت نیاز تست PCR و سی تی اسکن خدماتی است که در صورت شک به ابتلا به بیماری کرونا در کلینیک تخصصی کرونا در درمانگاه نفس ارائه می‌شود.


رییس بیمارستان ابن سینا گفت: این کلینیک در فضایی مجزا از ساختمان اصلی و اورژانس بیمارستان واقع است و طراحی فضا و اقدامات به گونه‌ای است که مراجعان اصلا در تماس با دیگران قرار نمی‌گیرند و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت می‌کنند.


وی اظهار کرد: این افراد می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره تلفن ٤٧٩٠٠ تماس بگیرند.

این کلینک برای امور خیریه توسط شهرداری و خیریه نفس تاسیس شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha