شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

ساعت 4:30 عصر پنجشنبه 22 خرداد، صدای درگیری و فریادهای زوج میانسالی از خانه طبقه دوم ساختمانی در خزانه، همسایه‌ها را از خانه‌شان بیرون کشید.

قتل مادربزرگ ناتنی به دست نوه معتاد

سلامت نیوز: ساعت 4:30 عصر پنجشنبه 22 خرداد، صدای درگیری و فریادهای زوج میانسالی از خانه طبقه دوم ساختمانی در خزانه، همسایه‌ها را از خانه‌شان بیرون کشید.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: به محض اینکه همسایه ها به خانه طبقه دوم رسیدند، پسر جوانی در را باز کرد و پا به فرار گذاشت. همسایه‌ها پس از ورود به آپارتمان با بدن نیمه جان مرد صاحب خانه و جسد همسرش مواجه شدند. موضوع این جنایت بلافاصله از سوی مأموران کلانتری 160 خزانه به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی مرد میانسال که بشدت مجروح شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد.
لحظاتی بعد بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با ورود تیم تحقیق به محل آنها با خانه به هم ریخته مواجه شدند که در نخستین نگاه این طور به نظر می‌رسید بهم ریختگی خانه برای سرقت بوده است. روی بدن زن میانسال آثار کبودی و خونمردگی و درگیری دیده می‌شد. طبق معاینات پزشکی قانونی، زن میانسال بر اثر ضربات متعددی که به سرش وارد شده و صدماتی که بواسطه کوبیده شدن او به دیوار به وجود آمده تسلیم مرگ شده است. این در حالی بود که گوشواره‌های طلایش نیز به سرقت رفته بود.

نوه معتاد
در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی هویت پسر فراری که عامل این جنایت بود ادامه داشت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر متهم جوان و هویت او را به‌دست آوردند. آرش، نوه مرد صاحب خانه بود. تحقیقات نشان می‌داد که خسرو، پس از مرگ همسر اولش با فرنگیس ازدواج کرده و با او در ساختمان محل جنایت سکونت داشته که نوه‌اش به دیدن او می‌رود.

انگیزه سرقت
نوه خلافکار که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته به‌خاطر همین اعتیاد از خانواده طرد شده و مدتی کارتن خواب بود. ظاهراً نوه خسرو روز حادثه برای گرفتن پول به دیدار پدربزرگش و فرنگیس می‌آید و به‌خاطر پول با آنها درگیر می‌شود. در نهایت با قتل فرنگیس و مجروح کردن پدربزرگش، گوشواره‌های زن میانسال و وسایل با ارزش خانه را به سرقت برده و متواری می‌شود.
با به‌دست آمدن هویت متهم فراری، تحقیقات برای دستگیری او به دستور بازپرس ساسان غلامی ادامه یافت و یک ساعت پس از این جنایت، پسر 35 ساله دستگیر شد. اما از آنجایی که او از نظر روحی و جسمی وضعیت مساعدی نداشت بازپرس جنایی تحقیق از او را به بعد از درمان وی موکول کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha