سلامت نیوز : نماینده ملایر در مجلس ضمن انتقاد از انتخاب گزینشی نمایندگان برای صحبت كردن در خصوص موضوع سلامت در صحن علنی،‌ گفت كه بنده تعجب می‌كنم چرا وزیر بهداشت مصر است از مدیران ناكارآمد خودش استفاده كند.

به گزارش فارس، حسن ونایی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) طی تذكری آئین‌نامه‌ای نسبت به انتخاب نمایندگانی كه در این جلسه در رابطه با موضوع سلامت صحبت كرده‌اند، به هیئت رئیسه مجلس انتقاد كرد.

وی در بیان تذكر خود با بیان اینكه نمایندگانی كه در رابطه با موضوع سلامت در جلسه علنی و در حضور وزیر بهداشت صحبت كرده‌اند، به صورت گزینشی انتخاب شده بودند، گفت: بنده تعجب می‌كنم كه چرا خانم وزیر بهداشت اصرار دارند كه از مدیران ناكارآمد خودشان استفاده كنند.

ونایی همچنین گفت: در حال حاضر مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشكی استان همدان پرداخت نشده و نیز 13 میلیارد تومان اعتبارات استان همدان جذب نشده كه باید خانم دستجردی در رابطه با این موضوعات توضیحاتی می‌دادند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن وارد ندانستن تذكر ونایی، گفت: مقرر بود در زمان حضور برخی وزرا در مجلس نمایندگانی از كمیسیون‌های ذیربط و مرتبط با موضوع بحث در جلسه صحبت كنند كه در این جلسه از اعضای كمیسیون بهداشت صحبت كردند، همانطور كه در جلسه قبل و در جریان بررسی موضوع اشتغال با حضور وزیر كار نیز نمایندگانی از كمیسیون‌های ذیربط سخنرانی كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha