یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 295101

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وضعیت جوی چند روز آینده کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی بیان کرد: در این هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود؛ امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات گیلان و اردبیل بارش همراه با رگبار پراکنده رخ می‌دهد.


وی ادامه داد: در روز‌های  دوشنبه و سه شنبه هم همین شرایط برای استان آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی و مازندران پیش بینی می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و و ارتفاعات شرق هرمزگان احتمال بارش پراکنده وجو دارد، افزود: در رزو چهارشنبه آسمانی صاف و پنجشنبه برای آذربایجان غربی و شرقی بارش باران پیش بینی می‌شود.


رفیعی گفت: فردا در جنوب استان البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و شمال اصفهان و روز سه شنبه درجنوب  تهران و شرق سمنان وزش باد شدید رخ می‌دهد.

 وی ضمن بیان اینکه امروز بیشتر دمای هوای در تهران ۳۷ درجه سانتی گراد است، عنوان کرد: در ۲ روز آینده در جنوب غرب کشور و در استان‌های ایلام، بوشهر و جزایر شمالی خلیج فارس هم وزش باد شدید پیش بینی شده است که منجر به مواج بودن خلیج فارس طی ۲ روز آینده می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha