شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 29538
سلامت نیوز :  معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: امروزه طلاق بعنوان یک آسیب اجتماعی علیه تحکیم نهاد خانواده در حال رشد و گسترش است.
به گزارش مهر، علیرضا جمشیدی صبح شنبه در جلسه کارگروه خانواده و بانوان استان افزود برای برون رفت از آن، جدیت ودلسوزی همه متولیان امور ضروری است.

وی اظهار داشت: برای تحکیم بنیان خانواده باید نظام تعلیم و تربیت دینی شود و نسل ها با مبانی دین تربیت شوند.

وی تاکید کرد:باید تلاش کنیم مسئله طلاق را به عنوان یک آسیب جدی اجتماع کاهش بدهیم پس باید در این خصوص به تحکیم بنیان خانواده بپردازیم.
 
جمشیدی عنوان کرد: برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه خانواده، مدرسه و اجتماع نقش اساسی دارند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد:خانواده اگر بخواهد درست شود اول باید زن درست شود، چرا که مقام معظم رهبری در روز زن سال 1390 فرمودند در حوزه زنان دو مشکل جدی، بحران زن در غرب و نگاه غلط به زن وجود دارد.
 
وی ادامه داد:حضرت امام (ره) در جایی می فرمایند:من در هیچ جایی ندیدم که برای پیامبران تبلیغی جبرئیل نازل شده باشد اما برای حضرت فاطمه زهرا (س)جبرئیل نازل می شد و دستورات الهی را ابلاغ می کرد.
 
جمشیدی عنوان کرد: برای اجرایی کردن فرمایش مقام معظم رهبری،اگر زنها تربیت اسلامی شوند هم مبانی اخلاقی دین را درست تبلیغ می کننند و هم مبانی سیاسی را، زن اگر تربیت اسلامی شود هم نسل تربیت می شود وهم شوهر خانه وخانواده را از هر لغزشی نجات داده و سبب موفقیت او می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha