معاون شهردار تهران از ارائه تسهیلات به کادر درمانی درگیر با کرونا و بلامانع بودن این مساله در صورت معرفی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

خبر خوش معاون حناچی برای ارائه تسهیلات به کادر درمانی درگیر با کرونا

سلامت نیوز: معاون شهردار تهران از ارائه تسهیلات به کادر درمانی درگیر با کرونا و بلامانع بودن این مساله در صورت معرفی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سید مناف هاشمی به تشریح امکان نظارت بر قیمت تاکسی‌های اینترنتی در نرخ گذاری پرداخت و گفت: من از اینکه تاکسی‌های اینترنتی تا چه میزان افزایش قیمت غیرعادی داشتند اطلاعی ندارم، اما یک کمیته‌ای برای نظارت بر این موضوع تشکیل شده بود و من این مساله را دنبال می‌کنم.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به سوال دیگری مبنی بر اینکه امکان تغییر سناریوی اجرای طرح ترافیک در تهران در صورت افزایش مبتلایان به بیماری کرونا وجود دارد، پاسخ داد و تصریح کرد: من هیچ اظهارنظری در این خصوص ندارم چراکه تصمیم‌گیر در این خصوص ما نیستیم و شورای عالی ترافیک و ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص تصمیم گیری کنند.


مناف هاشمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه میزان تسهیلات برای رایگان شدن طرح ترافیک به کادر درمانی درگیر با کرونا اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: اصلا بحث بودجه در این مساله مطرح نیست و اسامی هر فرد و گروهی را که در این شرایط ستاد ملی مقابله با کرونا در این رابطه به ما اعلام کنند، از نظر ما بلامانع است.


به گفته عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران مکاتباتی با علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران به منظور معرفی کادر درمانی درگیر با کرونا برای اختصاص معافیت از پرداخت عوارض در تهران صورت گرفته و مقرر شده بود کادر درمانی معرفی شده از سوی فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران بتوانند به طور رایگان از طرح ترافیک استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha