سلامت نیوز : رئیس كل سازمان نظام پرستاری گفت: عده‌ای به دنبال سوء استفاده سیاسی از مطالبات پرستاران هستند و با ارسال پیامك به تحریك آنان می‌پردازند.

غضنفرمیرزابیگی در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: طی روزهای گذشته افرادی با اهداف سیاسی با فرستادن پیامك به پرستاران آنان را به برپایی اقدامات اعتراضی تحریك می‌كنند این اقدام فرصت طلبان هیچ نسبتی با سازمان نظام پرستاری ندارند و سازمان نظام پرستاری به هیچ وجه این اقدامات را تأیید نمی‌كند.

وی گفت: سازمان نظام پرستاری همواره مطالبات صنفی و بهره‌برداری افراد مغرض سیاسی را از هم تفكیك كرده و بارها اعلام كرده است كه مطالبات پرستاران را از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌كند و همواره مواضع رسمی خود را از طریق بیانیه‌های رسمی و مكاتبات رسمی با دستگاه‌های مسئول اعلام می‌كند.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی وجود دارند كه به علت تأخیر در اجرای قوانین پرستاری شامل قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و قانون ارتقای بهره وری ( كاهش ساعت كاری) به دنبال این هستند كه با توجه به نزدیك شدن به انتخابات مجلس از نارضایی‌های پرستاران سوء استفاده كنند و برای خود جایگاهی كسب كنند بنابراین از پرستاران سراسر كشور می‌خواهیم كه هوشیاری خود را حفظ كنند و اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان را ندهند.

وی اضافه كرد: سازمان نظام پرستاری همانند 8 سال گذشته مطالبات پرستاران را از مجاری قانونی پیگیری می‌كند و تأكید می‌كند كه قطعاً راه حل پیگیری مطالبات پرستاران ایجاد اختلال در خدمت رسانی به مردم نیست و راه حل‌های بسیار دیگری برای اعلام مواضع و پیگیری مطالبات به خصوص پیگیری اجرای قوانین مصوب مجلس شامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و قانون ارتقای بهره وری ( كاهش ساعت كاری) وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha