روزهای پایانی سال 98 بود که ویروس کرونا وارد کشور شد . به سرعت پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تدوین شد و بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان رو به تعطیلی کشاند،مطب های پزشکان و کلینیک ها نیز از این قاعده جدا نبودند و برای کمک به دیگر همکاران خود در خط مقدم کرونا مراکز خود را تعطیل کردند،حال با کاهش محدودیت ها مجددا" این مراکز با رعایت فاصله اجتماعی شروع به فعالیت کرده اند.

نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در بزرگترین کلینیک پوست و مو را از نزدیک ببینید

سلامت نیوز: روزهای پایانی سال 98 بود که ویروس کرونا وارد کشور شد . به سرعت پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تدوین شد و بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان رو به تعطیلی کشاند،مطب های پزشکان و کلینیک ها نیز از این قاعده جدا نبودند و برای کمک به دیگر همکاران خود در خط مقدم کرونا مراکز خود را تعطیل کردند،حال با کاهش محدودیت ها مجددا" این مراکز با  رعایت فاصله اجتماعی شروع به فعالیت کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به سراغ یکی از بزرگترین کلینیک های تخصصی پوست و مو رفتیم تا از نزدیک ببینیم که پروتکل های بهداشتی در این مرکز چگونه رعایت میشوند  و همچنین با خدمات این مجموعه نیز آشنا شویم .

اگر از تقاطع جردن و بلوار میرداماد گذر کرده باشید با کمی دقت ساختمان کلینیک تخصصی پوست،پیوند مو و لیزر دکتر نیلفروش زاده را مشاهده میکنید.البته خدمات زیبایی هم با روش های تخصصی دکتر نیلفروش زاده نیز ارایه میگردد.

در لحظه ورود مشاهده میشود که تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت صحیح اجرا شده اند بدین صورت که ابتدا وارد تونل ضد عفونی کننده شدیم و در مجاورت درب ورودی مجموعه شخصی با دستگاه تب سنج غیر تماسی تب مراجعین را اندازه گیری میکند.

در لابی کلینیک نیز با توجه به اینکه ما در یکی از شلوغ ترین زمان های مراجعه به کلینیک مراجعه کرده بودیم فاصله اجتماعی کاملا" رعایت شده بود که در این مورد باید قدردان مدیر داخلی کلینیک برای این زمانبندی مناسب جهت ویزیت مراجعین بود.

از موضوعات بهداشتی که گذر کنیم وارد خدمات تخصصی ارایه شده از سوی کلینیک تخصصی پوست،پیوند مو و لیزر دکتر نیلفروش زاده میرسیم ، بیاید با مدیریت این کلینیک بیشتر آشنا شویم

 از دیگر پزشکان کلینیک که ما با آنها آشنا شدیم دکتر امیر رضا حنیف نیا،دکتر الهه لطفی ، دکتر شب بو جسری و دکتر نسترن نمازی بودند که همگی از پزشکان معتبر در زمینه پوست و مو میباشند.

در این مرکز بیماران در مرحله اول توسط دکتر نیلفروش زاده ویزیت نمیشوند و ویزیت اولیه توسط پزشکان همکار این کلینیک انجام میگیرد. که با پرس و جو از سیستم نوبت دهی متوجه شدیم که این نوع پذیرش جزو فرایند کلینیک میباشد .

هزینه ویزیت درمانی 60.000 هزار تومان و مشاوره زیبایی به صورت رایگان انجام میشود که این مشاوره ها در حال حاضر به علت ویروس کرونا به صورت آنلاین انجام میشود.

البته ناگفته نماند تمامی مراجعینی که به پزشکان دیگر نیز مراجعه میکنند خدمات درمانی و زیبایی را تحت نظارت مستقیم دکتر نیلفروش زاده دریافت میکنند.

با ورود به طبقات با تعدادی اتاق های کوچک و بزرگ روبرو شدیم که هر کدام به یک موضوع خاصی اختصاص دارد.

در عکس حاضر دکتر نیلفروش زاده را ملاحظه میکنید که در حال گفتگو با یکی از مراجعین است.

 خدمات قابل ارائه در این مرکز را میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید.

https://www.nilforoushzadeh.clinic/services/

خدمات این مرکز را در اتاق های مختلف از نزدیک مشاهده کردیم که بخشی از آنها را در قالب تصویر میتوانید مشاهده کنید.

 نکته بعدی این است که با توجه به محیط درمانی کلینیک میبایست در هر اتاق یک محلول دکوسپت ( ضد عفونی کننده واقعی) دیده شود که متاسفانه این طور نبود.با توجه به عمل های تهاجمی نظیر کاشت مو انتظار میرود که سلامتی مراجعین در اولویت قرار گیرد.

انتظار ما این بود که نه تنها محلول دکوسپت به راحتی در دسترس باشد بلکه جهت کاهش احتمال انتقال آلودگی در این وضعیت کرونایی از روکش کفش هم برای پرسنل و هم برای مراجعین استفاده شود.

همچنین  مواد غذایی استفاده نشودsafety box از پیش پا افتاده ترین اصول استریل این میباشد که در مجاورت تجهیزات و در تصویر بالا عدم رعایت این مورد را مشاهده میکنیم که از مسئول فنی کلینیک تقاضا داریم که به این موارد مهم نگاه ویژه داشته باشد،زیرا هر کدام از این ریز نکات باعث بالا رفتن امنیت محیط میگردد.

اگر از اندک مشکلات در حوزه استریل و مشکلات مرتبط با کرونا ویروس که کار را برای همه سخت کرده صرف نظر کنیم ،کلینیک تخصصی دکتر نیلفروش زاده از کلینیک های صاحب نام در شهر تهران میباشد که دارای امکانات و تجهیزات به روز درمانی و خدمات زیبایی بوده و از این لحاظ کمتر کلینیکی را میتوان پیدا کرد که این حجم خدمات را یکجا و با فناوری روز در اختیار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هنگامه ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    دکتر حنیف نیا به چه اینگونه خیره می نگری؟؟؟