گاهی اوقات، سؤالات ناخوشایند و شرم آور یخ را می شکند و موضوعات جالبی را برای بحث باز می کند. اما، هنگام پرسیدن سؤالات فوق، بیش از حد فضول نباشید. ابتدا دلیل درخواست را مشخص کنید. اگر می‌خواهید به رابطه خود چاشنی اضافه کنید، به هر طریقی که خودتان صلاح میدانید پیش بروید و بپرسید، اما به یاد داشته باشید که همه این سؤالات ممکن است برای هر مردی جواب ندهد.

پاسخ به سوالات خجالت آور که نمیتوانید از کسی بپرسید

حل برخی مسائل و مشکلات جنسی به بهبود روابط و داشتن یک زندگی شاد بسیار کمک می کند، به همین منظور در این مطلب به چند سوال مهم در مورد مشکلات جنسی پاسخ داده می شود.

یادتان باشد اگر شما از مرزها فراتر بروید،ممکن است برخی بترسند یا اذیت شوند. ما امیدواریم که لیست بالا از سوالات ناخوشایند برای پرسیدن از یک فرد مفید باشد و به شما کمک کند تا از درون و بیرون فرد مقابل خود را بشناسید.

زوج های متاهل چقدر رابطه جنسی دارند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب ام دی، ممکن است ایده خوبی نباشد که زندگی جنسی خود را با زوج های دیگر مقایسه کنید. اما جالب است که ببینیم آمارها در مورد این موضوع چه می گویند.

میانگین تعداد دفعاتی که زوج ها رابطه جنسی دارند

‌تحقیقات انجام شده توسط سازمان سنجش اجتماعی(GSS) موارد زیر را نشان می‌دهد:

  • 7 درصد از بزرگسالان آمریکایی یک یا دو بار در سال گذشته رابطه جنسی داشتند
  • 10 درصد در سال گذشته رابطه جنسی نداشتند
  • 19 درصد دو یا سه بار در ماه رابطه جنسی داشتند
  • 17 درصد یک بار در ماه رابطه جنسی داشتند
  • 5 درصد چهار بار یا بیشتر در هفته رابطه جنسی داشتند
  • 16 درصد دو یا سه بار در هفته رابطه جنسی داشتند
  • 25 درصد هر هفته رابطه جنسی داشتند


روابط شما احتمالا در بازه ی طبیعی قرار دارد؛ اگر از تعداد دفعات رابطه جنسی در ازدواج خود راضی هستید، این میزان رابطه جنسی برای شما مناسب است. تحقیقات نشان می دهد که افزایش دفعات رابطه جنسی به بیش از یک بار در هفته ممکن است میل و لذت شما را از رابطه جنسی کاهش دهد. این بدان معناست که کیفیت به اندازه کمیت نقش حیاتی در روابط زوجین دارد.

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که هرچه بیشتر به ارگاسم جعلی بپردازید، کمتر در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت می‌کنید. این به این دلیل است که شما احساس خجالت می کنید و ترجیح می دهید در مورد آن صحبت نکنید. زیرا نگران این امر هستید که ممکن است به شریک زندگی خود آسیب وارد کنید.

تمایل شما برای رابطه جنسی در هر زمان ممکن است همیشه با شریک زندگیتان مطابقت نداشته باشد. راز و رمز روابط شاد می تواند مذاکره کردن زن و مرد باشد. درست مانند بسیاری از زمینه های دیگر در ازدواج، رابطه جنسی و دفعات آن نیز نیاز به سازش دارد؛ اما مطالعات نشان می دهد که تکرار هفتگی برای شاد نگه داشتن ازدواج شما کافی است.


آیا رابطه جنسی باعث افزایش وزن می شود؟

رابطه جنسی باعث افزایش وزن نمی شود، اما عدم تعادل هورمون های جنسی می توانند بر روی وزن تاثیر گذار باشند. اما این عدم تعادل بر روی فعالیت های جنسی شما تاثیری ندارد و به عواملی مانند سن بلوغ، قاعدگی و یائسگی بستگی دارد.

برخی افزایش وزن بعد از ازدواج را با رابطه جنسی در ارتباط می دانند، اما در حقیقت علت افزایش وزن بعد از ازدواج به رابطه جنسی ارتباطی ندارد و به خاطر آسایش و امنیتی است که فرد به دست می آورد. به علاوه افراد مجرد کمتر از افراد متاهل غذا می خورند.



آیا اسپرم واقعا منبع پروتئین محسوب می شود؟

خیر! بر خلاف باور عامه تنها 5 درصد از مایع منی را پروتئین تشکیل می دهد، سایر ترکیبات آن عبارتند از: قند (فروکتوز و گلوکز)، سدیم، زینک، کلسیم، اسید لاکتیک، منیزیم، پتاسیم و اوره.

باوری که وجود دارد این است که خوردن این مایع مفید است، اما در کنار تمام مواد مغذی موجود در این ماده، خوردن آن توصیه نمی شود، چرا که از طریق این مایع انتقال بیماری ها اتفاق می افتد. به علاو برخی افراد واکنش های حساسیتی به آن نشان می دهند.


آیا ویروس HIV از طریق بوسیدن هم منتقل می شود؟

بله امکان آن وجود دارد! در مورد روش های انتقال ویروس HIV سو تفاهم های زیادی وجود دارد. فقط مایعات خاص بدن، مانند خون، مایع منی، ترشحات واژن، مایع خارج شده از مقعد و شیر مادر، حاوی ویروس HIV هستند. این ویروس از طریق بزاق، عرق، پوست، ادرار یا مدفوع منتقل نمی شود.

بنابراین ارتباط های معمول اجتماعی، مانند بوسیدن گونه، دست دادن، استفاده از لیوان مشترک یا در آغوش گرفتن ویروس HIV را منتقل نمی کند.

اما دقت داشته باشید که در برخی موقعیت های خاص ویروس HIV از طریق بوسیدن هم منتقل می شود. اگر در دهان فرد ناقل ویروس به هر دلیلی خون وجود داشته باشد و شخص مقابل در دهان خود زخم باز و خونریزی کننده داشته باشد (مانند خونریزی از لثه ها، بریدگی یا تبخال باز) – در این شرایط بوسه طولانی مدت و بوسه ای که بزاق و زبان در فرد با هم برخورد داشته باشند، می تواند منجر به انتقال ویروس شود.

پاسخ به سوالات خجالت آور که نمیتوانید از کسی بپرسید


فشار خون بالا چه تاثیری بر نعوظ و رابطه جنسی می گذارد؟

فشار خون بالا می تواند باعث ضخیم شدن یا حتی پاره شدن رگ هاب خونی شود. این امر باعث می شود گردش خون به آلت تناسلی مردان محدود شده و اختلال نعوظ را در پی خواهد داشت. به علاوه برخی داروهایی که برای فشار خون مصرف می کنید اختلال نعوظ را در پی دارند.

اما اینکه فشار خون و اختلالات جنسی در خانم ها چه ارتباطی با هم دارند، هنوز کاملا مشخص نیست. بدن خانم ها بسیار پیچیده است و عوامل مختلفی بر روی تمایلات جنسی آنها تاثیر می گذارد. اما آنچه مشخص است این است که برای ارگاسم شدن لازم است حجم مناسبی از خون به کلیتوریس و واژن برسد که فشار خون بالا بر روی این مسئله تاثیر می گذارد.

آنچه باید متذکر شویم این است که فشار خون یک بیماری مزمن است که هیچ نشانه ای ندارد و ممکن است بسیاری از ما به آن دچار باشیم در حالیکه خودمان نمی دانیم. لازم است مرتب فشار خون خود را چک کنید.



اندوه بعد از رابطه جنسی یا postcoital dysphoria چیست و چرا بروز می کند؟

برخی افراد بعد از رابطه جنسی احساس ناراحتی یا خشم می کنند. این مشکل postcoital dysphoria یا اندوه بعد از سکس نامیده می شود. علائم این مشکل بعد از اتمام برقراری رابطه جنسی و به ویژه بعد از ارگاسم بروز می کند که عبارتند از: ناراحتی شدید، گریه، خشم و یا عصبانیت شدید. اندوه بعد از سکس در بین مردها شایع تر است، طبق بررسی ها 34 درصد مردها بعد از اتمام سکس احساس ناراحتی یا عصبانیت می کنند در حالیکه خانم ها تنها 2 درصد این تغییر روحی را تجربه می کنند.

برخی مهم ترین علل این مشکل عبارتند از: ترشح ناگهانی و زیاد برخی هورمون ها که باعث تغییر روحی فرد می شود، مشکلات ارتباطی با شریک جنسی، احساس گناه و تجربه های ناخوشایند جنسی در گذشته.


ارتباط میل جنسی و حس بویایی چیست؟

جالب است بدانید قوی بودن حس بویایی نشان دهنده بالاتر بودن میل جنسی است. بررسی ها نشان داده اند این افراد در روابط جنسی خود موفق تر عمل کرده اند. همچنین خانم هایی که نسبت به بوها حساس تر هستند، ارگاسم بهتری را تجربه می کنند.

البته حس بویایی لزوما با میل جنسی یا عملکرد جنسی فرد ارتباط ندارد، اما نوعی ارتباط مثبت بین حس بویایی قوی و ارگاسم های مکرر وجود دارد.

آیا افراد ممکن است به روابط اعتیاد پیدا کنند؟

بیشتر مردم وقتی در مورد اعتیاد صحبت می کنند، اعتیاد به کافئین یا سیگار را مطرح می کنند، اما می توانید به شریک عاشقانه خود نیز معتاد شوید.

یک رابطه اعتیاد آور را می توان به عنوان رابطه ای توصیف کرد که در آن شما با وسواس به شریک زندگی خود توجه می کنید بدون اینکه به اندازه کافی به خودتان توجه داشته باشید. فردی که در چنین رابطه ای قرار دارد بدون شریک زندگی خود احساس نقص یا ناراحتی می کند.

چه کسی به یک رابطه معتاد می شود؟

اعتیاد به رابطه به این معنی است که شما نمی توانید بدون یک رابطه عاشقانه بهترین خود باشید، حتی اگراین رابطه بهترین حالت را در شما ایجاد نکند.

اغلب افراد مبتلا به این اعتیاد از الگوهای خودآزاری خود آگاه نیستند. یک محرک ناگهانی یا یک دوست ممکن است شما را از این وضعیت آگاه کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ضروری است که با یک مشاور تماس بگیرید، زیرا روابط اعتیاد آور می تواند بر سلامت جسمی و روانی شما تأثیر مستقیم بگذارد.

علائم اعتیاد به رابطه چیست؟

در ابتدا، اعتیاد به رابطه می تواند شبیه روابط دیگر و خواسته ها و انتظاراتمان از طرف مقابل باشد. تمایل به نزدیک بودن به شریک زندگی یا تمایل به رابطه جنسی مکرر دلیلی برای نگرانی نیست. با این حال زمانی موقعیت نگران کننده می شود که فرد رفتارهای زیر را از خود نشان می دهد:

  • عدم امکان ترک رابطه حتی زمانی که آسیب می بیند یا به بن بست می خورد
  • به سرعت به یک رابطه جدید متعهد می شود
  • داشتن احساس وحشت و استرس هنگام فکر کردن در مورد پایان دادن به رابطه
  • ناتوانی در نداشتن رابطه
  • نداشتن زندگی خصوصی و شخصی خارج ازرابطه
  • بیش از حد نیازمند و وابسته بودن
  • به جای دیدن عیوب شریک، فرد خودش را سرزنش می کند
  • احساس بی مهری، اضطراب یا افسردگی
  • رفتار اجباری برای نزدیک نگه داشتن شریک زندگی و جلب محبت او

آیا درمانی برای اعتیاد به رابطه وجود دارد؟

افرادی که در محیط‌هایی بزرگ شده اند که محبت کافی از خانواده و از اطرافیان دیده اند، کمتر در روابط ناسالم قرار می‌گیرند زیرا عشق را با احساس امنیت و راحتی مرتبط می‌دانند.

از سوی دیگر، افرادی که در محیط های نادیده گرفته شده بزرگ می شوند، اغلب برای رهایی از روابط بد یا سمی تلاش می کنند، زیرا این احساس دائمی اضطراب را یک هنجار می دانند.

بهبودی از اعتیاد به رابطه می تواند دشوار باشد. اگر رفتار شما به دلیل ترومای حل نشده باشد، ممکن است خودتان به سختی جلوی آن را بگیرید. بنابراین، گاهی اوقات صحبت با یک درمانگر و مشاور ضروری است.

مشاور مشکل اساسی را شناسایی کرده و به الگوهای فکری شما می پردازد. سپس، آنها با تعیین مرزها به شما کمک می کنند تا روابط سالم تری ایجاد کنید.

پاسخ به سوالات خجالت آور که نمیتوانید از کسی بپرسید


علت کم شدن میل جنسی چیست؟

برخی عادت های روزمره ما بدون اینکه متوجه شویم بر روی تمام عملکردهایمان تاثیر می گذارند. اگر میل جنسی شما کم شده حتما به برخی از این عادت ها دقت کنید، اینها عواملی هستند که باعث کاهش میل جنسی شما می شوند:

  • فست فود زیاد می خورید، فست فودها چربی های مضر زیادی در خود دارند.
  • نمک زیاد مصرف می کنید؛ نمک باعث بالا رفتن فشار خون میشه و فشار خون هم اختلالات نعوظ و ارگاسم به دنبال داره
  • استرس دارید، استرس یکی از مهم ترین عواملی است که باعث کاهش میل جنسی میشه
  • سعی نمی کنید تنوعی در روابط خود ایجاد کنید
  • در مورد مشکلاتتان صحبت نمی کنید
  • حس بدی نسبت به بدن و اندام خود دارید و زیبایی های خود را نمی بینید
  • الکل بیش از حد مصرف می کنید
  • شب ها خواب کافی ندارید
  • وزن تان زیاد شده است
  • یا اینکه سیگار می کشید


بزرگترین اشتباهات مردان در رابطه جنسی که زنان را ناامید می کند چیست؟

بزرگترین اشتباهات مردان در رابطه جنسی که مبنای علمی دارد و بررسی های انجام شده نشان داده اند:

  • اهمیت ندادن یا کم اهمیت دادن به عشق بازی قبل از رابطه
  • سوال پرسیدن دائم مرد از زن در هنگام رابطه (پرسش در مورد اینکه به ارگاسم رسیده یا خیر)
  • مقایسه زن با بازیگران فیلم ها یا حتی بازیگران پورن و تقاضاهای غیر منطقی
  • خشونت بیش از حد
  • خوابیدن بلافاصله بعد از رابطه


توصیه می شود آقایان به خانم ها اجازه دهند حس و نیاز خود را به راحتی بیان کنند، بیان نیاز به معنای فاسد بودن خانم نیست، به علاوه زن و مرد بهتر است در مورد نیازهای خود با هم صحبت کنند، اما نه در زمان برقراری رابطه جنسی. در حین رابطه بهتر است از اتفاقی که می افتد لذت ببرند و در زمانی به غیر از آن در مورد خواسته های خود بگویند.

آیا اخیرا آزمایش STI انجام داده اید؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بونوبولوژی سؤالات مربوط به بیماری های مقاربتی نیز یکی از بهترین سؤالات ناخوشایند است که می توان از یک فرد به سبک واقعی یا جسورانه پرسید، زیرا متأسفانه STD هنوز یک موضوع تابو است. به همین دلیل نمی توان به آسانی این موضوع را مطرح کرد. اگر می خواهید از خود در برابر بیماری های مقاربتی محافظت کنید، قطعاً باید این را بپرسید.

آلت تناسلی شما چقدر بزرگ است؟

در مورد سؤالات ناخوشایند برای پرسیدن از یک مرد به ارسال پیامک فکر کنید. اگر اندازه برای شما مهم است یا فقط کنجکاو هستید، ممکن است بخواهید این سوال ناخوشایند را بپرسید. فقط به یاد داشته باشید که این یک افسانه جنسی است که اندازه آلت تناسلی مانع از برقراری رابطه جنسی خوب می شود .بهتر است درباره اندازه آلت تناسلی تجدید نظر کنید و برای خیلی بزرگ یا کوچک بودن آن ، او را شرمنده نکنید.

آخرین باری که گریه کردید کی بود؟

این می تواند یکی از آن سوالات ناخوشایند باشد که از مردی که دوست دارید بپرسید. اکثر پسرها به دلیل فشار جامعه در بیان احساسات مشکل دارند. پاسخ او به شما ایده می دهد که او چقدر حساس یا احساساتی است و آیا برای مقابله با او به مقادیر زیادی EQ نیاز دارید.

ما را در آینده کجا می بینید؟

اگر در مورد او جدی هستید و می خواهید در آینده یک رابطه طولانی مدت یا ازدواج داشته باشید، پس باید بدانید که آیا او نیز اهدافی مشابه شما دارد یا خیر. این دوباره یکی از آن سوالات ناخوشایند است که باید از مردی که دوست دارید بپرسید.


آیا با کسی که فرزند نمیخواهد قرار ملاقات می گذارید؟

پرسیدن اینکه آیا در همان ابتدای رابطه بچه می‌خواهید یا نه، می‌تواند ناخوشایند باشد. اما، اگر شما یک زن بدون فرزند هستید، بهتر است در این مورد داشتن فرزند با او صحبت کنید که ببینید چه فکری می کند.

نظر شما در مورد قرار ملاقات با فردی که خودش پدر و مادر است چیست؟

قرار ملاقات با فردی که دارای فرزند است برای اکثر پسرها چالش برانگیز خواهد بود، به خصوص اگر خود پدر و مادر بودن را تجربه نکرده باشند. برخی از بچه ها با آن کاملاً خوب هستند. برخی نیستند قبل از اینکه جدی بگیرید باید بدانید که طرف شما به کدام گروه تعلق دارد.

چند بار در روز خودارضایی می کنید؟

این می تواند یکی از آن سؤالات ناخوشایند باشد که باید از یک پسر نوجوان بپرسید، به خصوص اگر فکر کند که آیا خودارضایی طبیعی است یا خیر. اگر او در این مورد با شما رک است، سعی کنید قضاوت نکنید و اگر اعتیاد به پورن دارد او را تشویق کنید که از او کمک بگیرد.

آیا مرا دوست داری؟

این می تواند مادر همه سوالات شرم آور باشد. حتی اگر او در بیان احساسات خود مشکل داشته باشد. اگر او در پاسخ به این یکی تردید داشت، حساس نباشید. همه با ابراز عشق از طریق کلمات راحت نیستند.

پاسخ به سوالات خجالت آور که نمیتوانید از کسی بپرسید

آیا تا به حال سکس داشته ای؟

با عرض پوزش، این دوباره یکی از ناخوشایندترین سوالاتی است که باید از یک پسر بپرسید، اما نیاز به پرسیدن دارد. در تاریخ امروزی که رابطه جنسی معمولی بسیار رایج است، طبیعی است که رابطه جنسی بخشی از سابقه جنسی شما باشد. با این حال، اگر او فاش کرد که موارد زیادی داشته است، وقت آن است که یک سوال در مورد بیماری های مقاربتی را پیگیری کنید.

چه زمانی باکرگی خود را از دست دادی؟

به نظر می رسد بسیاری از مردم فکر می کنند که سن استانداردی برای از دست دادن باکرگی وجود دارد. با این حال، اگر احساس می‌کنید که برایتان مهم است این را از او بپرسید و با اولین تجربه صمیمی‌اش آشنا شوید. صرف نظر از پاسخ، ما قطعاً فکر می کنیم که این سؤال در صدر فهرست سؤالات ناخوشایند برای پرسیدن از یک فرد قرار دارد.


آیا تا به حال به نوعی از سکس اعتیاد داشته اید؟

مواد مخدر، الکل و رابطه جنسی می‌توانند رذیله‌هایی باشند که برخی افراد از آن سیر نمی‌شوند. معمولا، این یک مکانیسم مقابله ای منفی است و از نوعی آسیب ناشی می شود. به عنوان مثال، سوء استفاده جنسی می تواند باعث مشکلات صمیمیت شود. اگر او پاسخ مثبت داد، از او حمایت کنید و سعی کنید به جای انتقادپذیری در شروع کار، فهیم باشید.

اگر به شما بگویم باردار هستم چه می گویید؟

آیا به سؤالات ناخوشایند فکر می کنید که از یک پسر صادقانه بپرسید یا جرات کنید؟ این یکی می تواند به او یک حمله قلبی کوچک بدهد، به خصوص اگر او آماده پدر شدن نباشد. قبل از طرح سوال حتما مقداری الکل سرو کنید.

آیا تا به حال جذب یک پسر شده اید؟

آنها می گویند که تمایلات جنسی سیال است و بنابراین اگر او پاسخ مثبت داد تعجب نکنید. اگر به شدت سرش را تکان می دهد، از او بپرسید که آیا برنامه های دوستیابی LGBTQ را بررسی کرده است یا خیر. همچنین شایان ذکر است که گاهی اوقات یک انکار محکم حتی می تواند نشان دهنده همجنس گرایی یا همجنس گرایی سرکوب شده باشد.

اولین چیزی که در مورد من متوجه شدید چیست؟

اگر در اولین قرار ملاقاتتان یک لباس پوشیده اید و او نمی تواند چشمانش را از شما بردارد، این به راحتی می تواند به عنوان یکی از آن سوالات ناخوشایند از یک فرد در نظر گرفته شود. بنابراین جالب است که بدانیم او چه فکر می کند و آیا او به یک پاسخ نامتعارف می رسد.

اگر من به شما خیانت کردم چه؟

باید با این یکی با دقت قدم بردارید. این سؤال که در دسته سؤالات ناخوشایند قرار می گیرد که باید از مردی که دوست دارید بپرسید، همچنین نشان می دهد که آیا او در دیدگاه خود سفت و سخت است یا می داند که جهان تماماً سیاه و سفید نیست.

اگر می توانستید می خواهید زایمان را تجربه کنید؟

زایمان بدون شک یک فرآیند دردناک است. بنابراین حتی اگر او نه گفت، آن را شخصی نگیرید. اگر او بگوید "بله"، می تواند منجر به صحبت های جالبی در مورد عوارض جانبی بارداری به عنوان یک زوج شود. این یکی از آن سوالات خنده دار ناخوشایند است که از یک پسر بپرسید زیرا ایده بسیار پوچ است.

آیا تا به حال برای کسی عکس برهنه فرستاده اید؟

یکی از بدترین سوالاتی که باید از یک فرد پرسید. رد و بدل کردن عکس برهنه در رابطه ها طبیعی است با این حال، مطمئن شوید که هر دوی شما می دانید که کارشناسان ایمنی سایبری در مورد آن چه می گویند.

با چند تا دختر بغیر از من حرف میزنی؟

گاهی اوقات وقتی تازه شروع به قرار گذاشتن با کسی کرده اید، دوست دارید گزینه های دیگر را بدانید. اگر برایتان خیلی مهم است این سوال را بپرسید .

آیا برایت ترسناک است که یک زن بیشتر از شما درآمد داشته باشد؟

این روزها زنان بیشتری از نظر مالی توانمند می شوند. بنابراین، جالب است که بفهمیم آیا او می‌تواند با زمان‌های در حال تغییر زندگی کند یا اصلا خوشش نمی آید که با یک زن که از لحاظ مالی از او سر است رابطه داشته باشد.


آیا عشق را به جای شغل انتخاب می کنید؟

آیا شما فردی هستید که انتخاب شریک زندگی شما منجر به از دست دادن شغلتان می شود؟ اغلب زنانی را می بینیم که شغل خود را به خاطر یک مرد رها می کنند. جالب است که با برداشت او در این مورد آشنا شوید.

ویژگی بدنی مورد علاقه شما در یک زن چیست؟

قسمت های مورد علاقه برخی از مردان باسن، سینه یا ران است . برخی حتی یک زن درشت اندام را دوست دارند. اگر معلوم شود که فرد مقابل شما یکی از آنهاست، یکی از بدترین سوالاتی است که از یک مرد میپرسید، زیرا تعداد بسیار کمی اعتراف می کنند مگر اینکه واقعاً با شما راحت باشند.

آیا تا به حال دختری را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده؟


اگر به دنبال سوالات خنده دار ناخوشایند برای پرسیدن از یک پسر بوده اید، به این یکی فکر کنید. آیا شیفته شخصی فردی بوده یا تمایل به کنجکاوی دارد و می خواهد همه چیز را در مورد او بداند. شما همچنین ممکن است یک دوست سابق خود را دنبال کرده باشید. از او بپرسید که آیا او هم در حال انجام همین کار است یا خیر و منظور دیگری دارد.

آیا می خواهید بخوابید یا با یک دختر باکره قرار ملاقات بگذاری؟

بسیاری از مردها تصور می‌کنند بودن با یک زن باکره را امتیاز میدانند در حالی که برخی دیگر اهمیتی نمی‌دهند که همسرشان باکره باشد. اگر باکره هستید و نگران این هستید که شریک زندگیتان از شما انتظار تجربه داشته باشد، این یکی از سوالات ناخوشایند است که باید از یک مرد بپرسید.

اگر یک دختر در رابطه جنسی اولین حرکت را انجام دهد چه واکنشی نشان می دهی ؟

برخی از مردان شکایت دارند که زنان اولین حرکت را انجام نمی دهند. اگر با کلیشه سازگار نیستید و دوست دارید در عشق و شهوت ابتکار عمل کنید، پس این سوال موجه است. از آنجایی که این یکی از سوالات رایج نیست، می توان آن را یکی از سوالات کمی ناخوشایند در نظر گرفت که از مردی که دوست دارید بپرسید.


چه کسی در اولین قرار ملاقات صورت حساب را پرداخت می کند؟

برخی چیزها کاملاً به فرهنگ، تربیت و وضعیت مالی بستگی دارد. برخی از مردان فکر می کنند که پرداخت در اولین قرار ملاقات جوانمردانه است و برخی فکر می کنند که تقسیم صورت حساب در این سناریو ایده آل است. بنابراین، مطمئن شوید که در این مورد در یک جبهه هستید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Naser zeydlni ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    22 11
    یه سوال راجبه استفاده از اسپری تاخیری داشتم . من تا حالا ازین اسپری ها استفاده نکردم. میخواستم بدونم پس از استفاده از اسپری و گذشت چند دقیقه،ایا آلت تناسلی به وسیله تحریک راست میشود(مثل حالتی که اسپری زده نشده باشد) یا به علت بی حسی که اتفاق افتاده تا پایان اثر اسپری، در حالت خوابیده باقی میماند؟
  • موسی فتوحی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    13 6
    بعد از خوردن قرص اورژانسی چه اتفاقی می افتد؟