سلامت نیوز : رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی حکایت از آن دارد که اوایل شامگاه فردا (شنبه) در تهران باران خفیف می‌بارد.

پرویز رضازاده رئیس مرکز هشدار سریع و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور با اعلام این مطلب افزود: در 24 ساعت آینده براساس نقشه‌های هواشناسی در شمال غرب، جنوب البرز، سواحل شمالی دریای خزر و شمال شرق کشور با افزایش ابر، و وزش باد ، بارندگی خفیف و رعدوبرق روبرو خواهیم بود که در شمال کشور از شدت بیشتری برخوردار بوده و دریای خزر مواج است.

وی افزود: از بعدازظهر روز شنبه و اوایل روز یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات غربی، دامنه شمالی و جنوبی البرز شاهد رشد ابر همراه با وزش باد و رگبارهای خفیف همراه با رعدوبرق خواهیم بود.

رئیس مرکز هشدار سریع و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور تأکید کرد: برای روز دوشنبه برای اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش دما پیش‌بینی خواهد شد.

رضازاده با اشاره به این مطلب که طی این روزها در شرق و جنوب شرقی کشور شاهد وزش باد و گردوخاک خواهیم بود گفت: این شرایط در غرب و جنوب غرب کشور اندکی متفاوت بوده و تنها گردوغبار رقیق را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین درباره وضعیت هوای شهر تهران در 24 ساعت آینده گفت: در این مدت رشد ابر همراه با رگبار خفیف و در برخی موارد رعدوبرق را پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس مرکز هشدار سریع و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور گفت: فردا از اوایل شب بارش باران به شکل خفیف را شاهد خواهیم بود و این در حالی است که در روز یکشنبه آسمان تهران صاف بوده و تنها در ارتفاعات رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha