معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ساخت دستگاه‌های فیلتر هوا گفت: این دستگاه‌ها به منظور کاهش گرد و غبار در محیط‌های بسته تهیه شده که پس از تست وارد بازار می‌شود.

سلامت نیوز : معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ساخت دستگاه‌های فیلتر هوا گفت: این دستگاه‌ها به منظور کاهش گرد و غبار در محیط‌های بسته تهیه شده که پس از تست وارد بازار می‌شود.

علی محمد شاعری درباره نصب دستگاه‌های فیلتر هوا گفت: با معاونت فناوری ریاست جمهوری هماهنگی‌هایی را در این زمینه داشته‌ایم و کارگروه مشترکی برای دست‌یابی به فن‌آوری‌های جدید و پیشرفته در زمینه مقابله با گرد و غبار و کاهش آلودگی‌هوا تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: این جلسات در زمینه استفاده از دستگاه‌های فیلتر هوا در محیط‌های بسته بوده است.

شاعری همچنین ادامه داد: این دستگاه‌ها می‌تواند در محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها، مدارس و اماکن مشابه آن نصب و هوا را در فضای عمومی فیلتر کنند.

وی بیان کرد: این دستگاه میزان گرد و غبار را در هوا کاهش می‌دهد و تا حد مجاز آن را در محیط‌‌های درمانی می‌تواند کنترل کند.

ساخت دستگاه‌ فیلتر هوا در اصفهان

معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: این دستگاه‌ها در استان اصفهان در حال ساخت و تست است و پس از انجام آزمایش‌‌های لازم به بازار عرضه می‌شود.

شاعری اعلام کرد: این دستگا‌ه‌ها هنگام بروز گرد و غبار قادر هستند در محیط های بسته گرد و غبار بیش از حد مجاز را فیلتر کنند.

وی با بیان این‌که قیمت این دستگاه‌ها هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها ساخت داخل هستند و مراحل نهایی را طی می‌ کند.

معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: این دستگاه جدید است و به سفارش معاونت فناوری ریاست جمهوری در حال ساخت است.

شاعری درباره قیمت این دستگاه اظهار داشت: قیمت آن مناسب است و می‌تواند به رفع آلودگی هوا در محیط‌های بسته کمک کند.

وی گفت: این فیلتر‌ها از جنس نانو است و غلظت گرد و غبارها را تا حد استاندارد کاهش می‌دهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha