سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی وقوع حادثه کلینیک سینا اطهر با بیان این که احتمال انفجار مجدد به طور کامل از بین نرفته است، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.

احتمال انفجار مجدد در محل حادثه کلینیک سینا اطهر/تعداد جان‌باختگان به ۱۹ تن رسید

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی وقوع حادثه کلینیک سینا اطهر با بیان این که احتمال انفجار مجدد به طور کامل از بین نرفته است، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.

به گزارش سلامت نیوز، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر به ۱۹ تن رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۴ نفر مصدوم شده‌اند که ۷ نفر از آنها نیاز به مراقبت و درمان داشتند و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

خالدی تصریح کرد: بخش عمده جان‌باختگان و مصدومان مربوط به طبقه چهارم یا پنجم هستند که در اتاق‌های عمل جراحی حضور داشتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیان کرد: حضور پرتعداد افراد در محل حادثه، هم به جهت احتمال انتقال ویروس کرونا و هم به دلیل این که در مرکز درمانی، کپسول‌های گاز از جمله اکسیژن وجود دارد و احتمال انفجار مجدد هنوز به طور کامل از بین نرفته است، می‌تواند خطرآفرین باشد و بیم افزایش مصدومان را داریم. بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.

وی همچنین شایعه وجود مواد رادیواکتیو در این مرکز درمانی را رد کرد و گفت: در این مرکز پزشکی فعالیتی در حوزه پزشکی هسته‌ای انجام نمی‌شد و فرضیه وجود مواد رادیواکتیو در آن رد می‌شود. با این حال همکاران این موضوع را بررسی کردند و به همین نتیجه رسیدند؛ کما این که می‌بینید در محل حضور دارند و بدون مشکل در حال امدادرسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha