مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور - از شمال غرب تا شمال شرق - گفت: طی روزهای آینده در برخی نقاط کشور وقوع رگبار باران دور از انتظار نیست.

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور - از شمال غرب تا شمال شرق - گفت: طی روزهای آینده در برخی نقاط کشور وقوع رگبار باران دور از انتظار نیست.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان اظهار کرد: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شمال غرب کشور به‌ویژه شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان انتظار افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد را داریم.


وی با اشاره به اینکه این شرایط طی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۱ و ۲۲ تیر) برای استان‌های واقع در شمال غرب کشور ادامه دارد، گفت: تا روز جمعه (۲۰ تیر) در بیشتر نقاط شاهد افزایش دما خواهیم بود و از روز شنبه (۲۱ تیر) در نوار شمالی کشور - از شمال غرب تا شمال شرق - کاهش دما (بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد) رخ می‌دهد. طی همین زمان در جنوب غرب شاهد افزایش دما خواهیم بود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ تیر) در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و وزش باد شدید در زابل نیز از روز جمعه تا یکشنبه (۲۰ تا ۲۲ تیر) دور از انتظار نیست.


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده گفت: پدیده جوی خاصی در تهران تا پایان هفته نداریم و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا فردا (۱۹ تیر) در تهران شاهد افزایش دما هستیم و دمای حداکثر به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد اما از روز جمعه (20 تیر) تا اواسط هفته با کاهش دما در تهران مواجه خواهیم شد و دمای حداکثر به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha