نتایج اولیه یک مطالعه جدید حاکی از آن است که در بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کروناویروس، علائمی از بیماری مشاهده نمی‌شود.

۸۰ درصد جوانان آلوده به کرونا علائمی از بیماری ندارند

سلامت نیوز:نتایج اولیه یک مطالعه جدید حاکی از آن است که در بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کروناویروس، علائمی از بیماری مشاهده نمی‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نتایج اولیه این تحقیق نشان می‌دهد که در بیش از ۸۰ درصد افراد ۲۰ سال و جوان‌تر پس از آنکه به کروناویروس جدید آلوده می‌شوند، علائمی از بیماری ظاهر نمی‌شود.


بررسی متخصصان علوم پزشکی در ایتالیا نشان می‌هد بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کروناویروس جدید از ناقلان خاموش بیماری به حساب می‌آیند.


در این مطالعه محققان ایتالیایی ارزیابی کردند که چه میزان از افراد آلوده به کروناویروس جدید علائمی از بیماری را از خود بروز می‌دهند. آنان اطلاعات مربوط به ۵۴۸۴ نفر را که در ارتباط نزدیک به افراد آلوده به کروناویروس جدید بودند مورد بررسی قرار دادند. از این تعداد، ابتلای حدود ۲۸۲۴ نفر در بررسی‌های آزمایشگاهی تایید شد.


به گزارش مدیکال نیوز تودی، بررسی اطلاعات فوق نشان داد از میان ۲۸۲۴ نفر فرد آلوده به کروناویروس، تنها ۸۷۶ نفر حدود ۳۱ درصد علائمی از بیماری را از خود نشان دادند. همچنین بررسی سن مبتلایان حاکی از آن بود که در ۸۱.۹ درصد از افراد ۲۰ سال و جوان‌تر، علائمی از بیماری پس از آلوده شدن به کروناویروس مشاهده نشده است. همچنین در میان افراد ۸۰ سال یا بیشتر تنها در ۳۵.۴ درصد از افراد آلوده علائمی از بیماری مشاهده نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha