شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 296473

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در ۹ استان کشور طی دو روز آینده خبر داد. صادق ضیاییان ، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی ۵ روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در ۹ استان کشور

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در ۹ استان کشور طی دو روز آینده خبر داد.
صادق ضیاییان ، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی ۵ روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،وی ادامه داد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان طی بعد ازظهر رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ تیر) در بعضی ساعات در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.


ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده نواحی شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر همراه با افزایش باد و احتمال رعد وبرق با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۳ تیر) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد ازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha