معاون پرستاری وزیر بهداشت از اجرای مرحله ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای احراز پست مدیریتی پرستاری خبر داد.

اجرای فاز ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاران

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزیر بهداشت از اجرای مرحله ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای احراز پست مدیریتی پرستاری خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر مریم حضرتی با اعلام این خبر، گفت: بنا به درخواست‌های مکرر برخی دانشگاه‌ها مبنی بر صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای به متقاضیان پست مدیریتی پرستاری و با توجه به الزامی بودن پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاری جهت صدور احکام و ابلاغ پست مدیریتی صف تا ستاد، تصمیم بر آن شد تا مرحله ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای، خاص این افراد اجرایی شود.


وی افزود: در همین راستا متقاضیان شاغل در تمامی مراکز آموزشی درمانی با شرایط فوق می‌توانند جهت صدور پروانه از تاریخ ۱۳۹۹.۴.۳۰ تا ۱۳۹۹.۶.۳۰ با مراجعه به واحد صلاحیت حرفه‌ای دانشگاه و دانشکده مربوطه و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.


 حضرتی گفت: متقاضیان به جز مدارک از قبل تعیین شده، باید مدرک معتبر و ممهور به مهر دانشگاه/ دانشکده مبنی بر احراز پست مدیریتی را نیز در زمان درخواست ارائه کنند و مسئول واحد صلاحیت حرفه‌ای دانشگاه/دانشکده نیز پس از تایید مدارک، نسبت به تکمیل و ارسال فرم اکسل به این معاونت اقدام کنند.


حضرتی با بیان اینکه تاکنون در پنج مرحله، حدود ۳۰ هزار پروانه صلاحیت حرفه‌ای براساس کسب امتیاز لازم بازآموزی صادر شده است، اظهار داشت: از سال جاری و پس از برگزاری آزمون، پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاران بر اساس کسب امتیاز آموزش و تأیید صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی صادر می‌شود و هم اکنون داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای متقاضیان پست‌های مدیریتی و پرستاران متقاضی پروانه مراکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha