معاون وزارت بهداشت بر لزوم استفاده از ماسک جهت کنترل ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: اگر فردی را دیدید در جمعی ماسک نزده، بدانید می تواند خطر بزرگی برای شما باشد، حتی اگر شما ماسک زده باشید.

خطر انتقال کرونا از افرادی که ماسک نمی زنند

سلامت نیوز:معاون وزارت بهداشت بر لزوم استفاده از ماسک جهت کنترل ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: اگر فردی را دیدید در جمعی ماسک نزده، بدانید می تواند خطر بزرگی برای شما باشد، حتی اگر شما ماسک زده باشید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر علیرضا رییسی بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا هنوز واکسن ندارد. همچنین این ویروس درمان دارویی مشخصی ندارد.


وی با تاکید بر لزوم استفاده همگانی از ماسک، ادامه داد: برای کنترل ویروس کرونا یک راه حل بسیار ساده، موثر و عملی وجود دارد و آن هم زدن ماسک است؛ اما چه نوع ماسکی بزنیم؟ نوع و جنس ماسک مهم نیست، اما زدن ماسک و استفاده صحیح از آن بسیار اهمیت دارد.


معاون وزیر بهداشت گفت: اگر در جمعی فردی را دیدید که ماسک نزده، بدانید می تواند خطر بزرگی برای شما باشد، حتی اگر شما ماسک زده باشید.
بنابر اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، وی تاکید کرد: برای احترام به سلامت دیگران، خود و خانواده تان استفاده از ماسک را جدی بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha