دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 296614

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.

کرونا جان ۲۰۳ نفر دیگر را در ایران گرفت

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۸۱ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ رسید.


وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲۰۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.


معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۳۷۵نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.


لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روزهای گذشته، استانهای خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha