عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دو قصور شهرداری در وقوع حادثه کلینیک سینا مهر،‌گفت: پرونده این حادثه در کمیته ویژه شورا به صورت کامل در دست بررسی است.

دو قصور شهرداری در حادثه کلینیک سینا چه بود؟

سلامت نیوز:عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دو قصور شهرداری در وقوع حادثه کلینیک سینا مهر،‌گفت: پرونده این حادثه در کمیته ویژه شورا به صورت کامل در دست بررسی است.


به گزارش سلامت نیوز، فارس نوشت: زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وقوع کلینیک سینا مهر اظهار داشت:‌ پرونده این حادثه در کمیته ویژه‌ای که در شورای شهر تشکیل شده در حال بررسی است و منتظر نتیجه قطعی این کمیته جهت تصمیم‌گیری هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه مدارک مربوط به این حادثه و ابعاد آن توسط کمیته ویژه شورای شهر در حال جمع‌آوری است، گفت: به نظرم دو قصور مشخص توسط شهرداری در این زمینه وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: اجرا نکردن رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ و پیگیری  نشدن تذکرها و اخطارها دو قصوری است که شهرداری انجام داده و سبب حادثه کلینیک سینا مهر در کنار سایر علل این حادثه شده است.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت مشخص شدن سهم قصور شهرداری در حادثه کلینیک سینا مهر شهردار منطقه برکنار می‌شود یا خیر، گفت:‌ تصمیم در این زمینه توسط کمیته ویژه شورای شهر اتخاذ می‌شود و اگر ادله کافی و پاسخ قانع‌کننده توسط شهرداری ارائه نشود قطعا پرونده مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد.

وی گفت:‌ به غیر از شهرداری پرونده این مسأله و قصور احتمالی وزارت کار و بهداشت نیز توسط مراجع ذی‌صلاح در حال بررسی بوده و مجلس هم پیگیر این قضیه است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha