مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های تابستانه همچنان در برخی نقاط کشور تا پایان هفته ادامه دارد. صادق ضیاییان ، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۴ تیرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌های تابستانه در برخی استان‌ها/ هوای ابری و بارانی تهران تا دو روز آینده

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های تابستانه همچنان در برخی نقاط کشور تا پایان هفته ادامه دارد.
صادق ضیاییان ، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۴ تیرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،وی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۵ و ۲۶ تیرماه) نیز علاوه بر مناطق ذکر شده، در نواحی مرکزی کشور و در برخی نقاط استان‌های یزد، ‌اصفهان، شمال فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان انتظار رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را داریم.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه و با شدت کمتر روز شنبه (۲۸ تیرماه) در برخی نقاط شمال غرب کشور و برخی نقاط استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده رخ می‌دهد. طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است و خلیج فارس نیز از امروز تا پنج‌شنبه (۲۴ تا ۲۶ تیرماه) مواج پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر نیز روز پنج‌شنبه مواج خواهد بود.


به گفته ضیاییان طی پنج روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که گاهی سبب خیزش گردوخاک می‌شود.مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ تیرماه) نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده، همراه با رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و روز پنج‌شنبه (۲۶ تیرماه) نیز کمی ابری، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha