سلامت نیوز : مدیر اجرایی طرح جامع خانواده پایدار خراسان رضوی گفت: اجرای برنامه جامعه خانواده پایدار در ماندگاری و پایداری زندگی زوجین تاثیر بسزایی دارد.
به گزارش آریا،  سید رضا مرویان حسینی در خصوص روند اجرایی و اهداف برنامه جامع خانواده پایدار اظهار داشت: خروجی طرح جامع خانواده پایدار که به همت اداره کل امور جوانان خراسان رضوی در مرحله اجرا قرار دارد، افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق در استان خراسان رضوی است.
مدیراجرایی طرح جامع خانواده پایدار خراسان رضوی ادامه داد: قرار است بیش از 10میلیارد تومان از اعتبار این برنامه را استانداری خراسان رضوی و مابقی آن را دستگاه های اجرایی استان تامین کنند.
وی افزود: برنامه جامع خانواده پایدار باید بتواند 12 هزار و 600 طلاق استان خراسان رضوی را به 2 هزار طلاق کاهش و در کنار آن ازدواج را نیز افزایش دهد.
مرویان حسینی با اشاره به روند تدوین و مشکلات این طرح خاطرنشان کرد: تاکنون چهار و نیم میلیارد تومان از سهم استانداری به این برنامه تخصیص پیدا کرده است که با توجه به اهمیت موضوع چنانچه مابقی بودجه پیش بینی شده وصول شود این برنامه روند اجرایی خود را بطور طبیعی ادامه می دهد.
مدیر اجرایی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان رضوی افزود: 110 هزار دانشجوی مجرد در دانشگاه‌های فردوسی، پیام نور، آزاد و غیر انتقاعی مشهد و 8 شهرستان بزرگ استان تحصیل می کنند که جامعه مخاطبان برنامه خانواده پایدار را تشکیل می دهند.
مرویان یادآور شد: 20 هزار نفر از این دانشجویان مجرد دانشگاه های استان به عنوان هدف اجرای طرح خانواده پایدار خراسان رضوی انتخاب شده اند که اجرای آن از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha