پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 296751

افرادی که به دنبال تقویت همزمان سیستم ایمنی و بهبود سلامت جسمی خود هستند همواره رژیمهای غذایی بهتر را رعایت کرده و از مواد غذایی سالمتر مصرف می‌کنند.

گیاهی موثر در تقویت سیستم ایمنی

سلامت نیوز:افرادی که به دنبال تقویت همزمان سیستم ایمنی و بهبود سلامت جسمی خود هستند همواره رژیمهای غذایی بهتر را رعایت کرده و از مواد غذایی سالمتر مصرف می‌کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، یکی از خوردنی‌هایی که به منظور تقویت سیستم ایمنی گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود، گیاه "علف لیمو" است.
در دوران همه گیری بیماری کووید-۱۹ بیش از گذشته بر اهمیت تقویت سیستم ایمنی تاکید شده است.


یکی از بهترین روشها برای حفظ سلامتی، مصرف غذاهای سالم و داشتن رژیم غذایی مفید است که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد.
مصرف مواد غذایی سالم و مغذی نه تنها به بدن کمک می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد بلکه از خطر ابتلا به بیماری ها نیز می‌کاهد.


اما چرا بدن برای تقویت سیستم ایمنی به گیاه علف لیمو نیاز دارد؟
علف لیمو گیاهی است که اغلب از برگها و روغن آن برای تولید دارو استفاده می شود. این گیاه به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی شناخته شده است که هر دوی این خواص به حفظ سلامت بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.


نتایج برخی از مطالعاتی که در گذشته انجام گرفته نشان می دهد این گیاه می تواند باکتری های عامل پوسیدگی دندان را از بین برده و مانع از خرابی دندان شود.  


به گزارش مدیکال دیلی، علاوه بر این، بررسیها حاکی از آن است که این گیاه باعث بهبود هضم غذا می شود و همچنین به تحریک میزان متابولیسم بدن کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha