شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 296791

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کدام مناطق کشور امروز بارانی است؟

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، استان‌های چهال محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شرق لرستان، جنوب غرب اصفهان، فارس، جنوب استان‌های همدان و مرکزی رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: طی ۵ روز آینده در مناطق جنوبی کشور نظیر ارتفاعات جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات و شمال شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز چهارشنبه بارش‌ها مجددا در مناطق شمال غرب آغاز می‌شود، افزود: از نظر شرایط دمایی طی هفته جاری ماندگاری هوای گرم را در بیشتر مناطق کشور داریم، اما با توجه به شروع بارش‌ها در نواحی شمال غرب؛ این مناطق و همچنین سواحل شمالی کشور با کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه‌ای همراه هستند.


رفیعی با اشاره به اینکه از امروز تا سه شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید سبب ایجاد گرد و خاک خواهد شد، بیان کرد: دمای استان خوزستان از امروز تا سه شنبه به ۴۹ تا ۵۰ درجه می‌رسد.


این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: دمای هوای پایتخت امروز ۳۶ درجه پیش بینی شده و حداقل دمای آن فردا صبح ۲۶ درجه سانتی گراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha