مدیرعامل شرکت و احد اتوبوسرانی از ابتلای ۵۷ نفر و مرگ ۴ در اثر ابتلا به کرونا در این شرکت خبر داد.

۵۷ مبتلا و ۴ فوتی کرونا در شرکت واحد اتوبوسرانی

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت و احد اتوبوسرانی از ابتلای ۵۷ نفر و مرگ ۴ در اثر ابتلا به کرونا در این شرکت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«محمود ترفع» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی  درباره آمار ابتلا به کرونا در شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: در مجموع در دو بخش خصوصی و عمومی و بین کارمندان و رانندگان ما تاکنون ۵۷ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۴ نفر در اثر این بیماری فوت کرده‌اند که دو نفر از آنها قبل از عید و دو نفر در ماه‌های جاری جان خود را از دست دادند.


او در خصوص آمار مسافران اتوبوس‌ در هفته‌های گذشته و پس از اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا گفت: آمار مسافران ما نیز کاهش داشته است. 
او با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا آمار مسافران اتوبوسرانی به شدت کاهش داشته است، گفت: کاهش تعداد مسافران باعث شده است که شرکت واحد نتواند به درآمدهای حاصل از فروش بلیت دست یابد و با افت شدید منابع مالی روبرو است.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت نیز به حمل‌و‌نقل عمومی توجه بیشتری کند، افزود: چرا که نه تنها درآمد به شدت کاهش پیدا کرده، بلکه هزینه‌های مازاد دیگری از جمله ضدعفونی روزانه اتوبوس‌ها نیز به مجموعه تحمیل شده است. 


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که آیا اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل پایتخت در مرداد ماه محقق می‌شود، گفت: کارخانه تولید اتوبوس را آغاز کرده است و ما نیز در شهرداری پیگیر تامین منابع مالی هستیم  تا انشالله در مرداد ماه این اتوبوس‌ها به ناوگان اضافه شوند. 


او در پاسخ به این سوال که این اتوبوس‌ها در کدام خطوط استفاده می‌شوند؟ گفت: برنامه‌ریزی برای استفاده آنها در خطوط انجام شده است و اتوبوس‌های جدید در برخی از خطوط بخش خصوصی استفاده خواهند شد.


ترفع از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا هنگام استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی حتما از ماسک استفاده کنند. او گفت: به رغم آنکه آمار ابتلا زیاد شده است، اما هنوز عده‌ای کماکان اصرار دارند از ماسک استفاده نکنند و با وجود تذکرهایی که داده می‌شود، مقاومت می‌کنند. 


او ادامه داد: نیروی انتظامی در مدتی که استفاده از ماسک الزامی شده است، همکاری دارند و در پایانه‌های پرمسافر حضور دارند، اما تعداد ایستگاه‌های اتوبوس زیاد است و در همه ایستگاه‌ها نمی‌توان عامل نظارتی قرار داد و همکاری مردم را نیز در این زمینه می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha