سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از کشف ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و دستگیری یک متهم خبر داد.

کشف ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد در تهران

سلامت نیوز:معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از کشف ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و دستگیری یک متهم خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از جماران، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از گوشت فاسد در تولید سوسیس و کالباس توسط مالک کارگاه تولیدی در شمال غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مالک انباری واحد مسکونی، انباری اش را تبدیل به کارگاه تولید سوسیس و کالباس کرده و در شرایط غیر بهداشتی به تولید و عرضه فرآورده‌های گوشتی می‌پردازد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات به مرجع قضایی منعکس و دستور بازرسی از کارگاه و دستگیری متهم گرفته شد، تصریح کرد: روز گذشته بیست و نهم تیر ماه، ماموران این معاونت به همراه نماینده سازمان دامپزشکی و دادسرای عمومی و انقلاب به نشانی محل اعلامی اعزام که در بازدید از داخل انباری ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد و غیربهداشتی کشف کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه گوشت‌های فاسد کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد، خاطر نشان کرد: با دستور قضایی انباری مورد نظر پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha