طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه‌شنبه (۳۱ تیر ۹۹) ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۲۲ تا ۳۱ تیر) به طور متوسط در هر ساعت ۹۹ نفر در ایران مبتلا و بین ۸ تا ۹ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت نیز ۱۰۳ نفر بهبود یافته‌اند.

سلامت نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه‌شنبه (۳۱ تیر ۹۹) ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۲۲ تا ۳۱ تیر) به طور متوسط در هر ساعت ۹۹ نفر در ایران مبتلا و بین ۸ تا ۹ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت نیز ۱۰۳ نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از ایسنا،در این اینفوگرافیک، روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۳۱ خرداد تا ۳۱ تیر) را مشاهده می‌کنید.

 

 


منبع : آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha