سلامت نیوز :مدیر کل تربیت بدنی آذربایجانشرقی گفت : با هماهنگی اداره کل آموزش و پروزش استان ، دانش آموزان سطح استان در تمامی رده ها با نصف هزینه بیمه ورزشی می شوند.
به گزارش آریا ، سید محمد شروین اسبقیان در ادامه بیان داشت : توسعه ورزش در بین دانش اموزان و آموزش و پرورش عامل بسیار مهم و حیاتی در پیشرفت و توسعه ورزش استان است و توسعه و بسط ورزش در مدارس در سند راهبردی 5 ساله ورزش استان عامل مهم و نقش محوری دارد.
وی افزود : ورزش در مدارس رکن اصلی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و استعدادیابی بویژه در رشته های پایه شنا ، ژیمناستیک و .. ، طناب زنی است و ایجاد مدارس تخصصی در رشته های مختلف با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان مراحل طراحی و برنامه ریزی را طی می کند و به زودی اجرایی خواهد شد.
سید محمد شروین اسبقیان در خصوص حق بیمه ورزشی دانش آموزان گفت : حمایت بیمه ای از ورزشکاران دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در دو بخش دختران و پسران هم در راستای حمایت آنها و هم در راستای افزایش سرانه ورزشکاران سازمان یافته استان بوده و دانش آموزان 50 درصد حق بیمه ورزشی را پرداخت و اداره کل تربیت بدنی آذربایجانشرقی 50 درصد مابقی را تقبل می کند .
مدیر کل تربیت بدنی آذربایجانشرقی امادگ ی تمامی ادارات تربیت بدنی استان در راستای اجرای این طرح را اعلام داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha