دو زباله‌گرد در محله مهرآباد دعوای مرگباری داشتند. این نزاع با قتل یکی از آنها و مخفی‌شدن متهم اصلی در حمام خانه‌اش پایان یافت

دعوای مرگبار دو زباله‌گرد در مهرآباد

سلامت نیوز: دو زباله‌گرد در محله مهرآباد دعوای مرگباری داشتند. این نزاع  با قتل یکی از آنها و مخفی‌شدن متهم اصلی در حمام خانه‌اش پایان یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند، ساعت ۸ شب اول مرداد، اهالی خیابان ۴۵متری زرندی محله مهرآباد خبر نزاع خونین بین دو زباله‌گرد را به مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام کردند. به دنبال این خبر، مأموران راهی محل شدند. آنان با بدن نیمه‌جان مرد جوانی مواجه شدند که با ضربه چاقو روی گردنش مجروح شده بود. اورژانس بلافاصله مرد ۵۸ساله را به بیمارستان منتقل کرد، اما او لحظاتی بعد به علت شدت خونریزی تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد میانسال موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای یافتن عامل این نزاع خونین ادامه یافت.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: «در حال عبور از خیابان بودم که مقتول را در حال دعوا با زباله‌گرد دیگری دیدم. ناگهان مقتول روی زمین افتاد و زباله‌گرد دوم پا به فرار گذاشت. چند متر آن طرف‌تر،  مرد متواری با خودرویی تصادف کرد و روی زمین افتاد، اما با اینکه مصدوم شده بود، بلند شد و به فرارش ادامه داد. این درحالی بود که در محل تصادف چاقوی خونینی کشف شد که مرد زباله‌گرد با آن به قتل رسیده بود.»
در حالی که بررسی‌ها برای مشخص شدن هویت متهم فراری ادامه داشت، مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی موفق شدند هویت متهم فراری را به نام حجت در تحقیقات میدانی به دست آورند.
با هماهنگی قضائی، مأموران کلانتری راهی خانه حجت شدند. همسر حجت که در را به روی مأموران باز کرد، مدعی شد همسرش در خانه نیست، اما مأموران با مجوز قضائی وارد خانه مرد میانسال شدند و حجت را که پشت در حمام خانه‌اش مخفی شده بود، دستگیر کردند. آثار جراحت تصادف روی سر، صورت، کتف و پای چپ او به خوبی مشهود بود. او برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

انکار قتل
سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت:  «حجت در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد، اما به درگیری با مقتول اعتراف کرد: «در حال جمع‌آوری زباله بودم که مقتول به سراغم آمد و گفت دسته‌سیمی را که از روی زمین برداشتی به من بده. به او گفتم من سیمی برنداشته‌ام و می‌توانی کیسه جمع‌آوری زباله‌ام را ببینی. اما او با مشت به صورتم کوبید و دعوایمان شد. من هم چند مشت به او زدم و از محل فرار کردم که با یک خودرو تصادف کردم. از آنجایی که می‌ترسیدم مقتول مرا دوباره کتک بزند، بعد از تصادف به فرارم ادامه دادم. موقع فرار شنیدم که مردم می‌گفتند چاقو خورده و خونریزی دارد. برای همین خیلی ترسیدم و پنهان شدم.» متهم میانسال به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها در این‌باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha