معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد که برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا و همایش ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تداوم تعطیلی صنوف پرریسک در پایتخت/ پلمب ۷ قهوه‌خانه به‌خاطر بی‌توجهی به کرونا

سلامت نیوز:معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد که برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا و همایش ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر مرادی ، به دنبال ابلاغ استانداری و مصوبه ستادمقابله با کرونا در استان تهران محدودیت یک هفته ای برای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک یک هفته دیگر نیز تمدید شد و از امروز تا پایان هفته فعالیت آنها ممنوع است.


وی ادامه داد: بر این اساس آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه، تالارهای پذیرایی، چایخانه ها و سفره خانه ها و قهوه خانه، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی تا پایان هفته تعطیل خواهند بود. همچنین کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این موارد به صنوف مربوطه ابلاغ شده است، گفت:  بر این اساس با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد. همچین مواردی مانند فعالیت برای مشتریان خاص و خصوصی و ویژه و ... نیز به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و این مراکز باید برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل باشند.


مرادی همچنین از اجرای ششمین مرحله طرح بازدید و نظارت از قهوه خانه ها و واحدهای صنفی خبر داد و گفت: در این طرح از ۳۳واحد صنفی در بازار تهران بازدید شد و هفت قهوه خانه متخلف با دستور قضائی پلمب شد. همچنین بازدیدهای ما از دیگر صنوف نیز ادامه خواهد داشت.انتهای پیام
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha