سلامت نیوز : سرپرست دفتر مداخله و بازتوانی سازمان بهزیستی گفت: در صورت تأمین اعتبار، تا پایان سال 15 كمپ ویژه زنان معتاد راه اندازی می‌شود.

فرهاد اقطار در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت سازمان بهزیستی در بخش درمان معتادان طی سال‌های گذشته اظهار داشت: هم اكنون بیش از 200 كمپ مجاز در كشور وجود دارد كه با نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می‌كنند ضمن اینكه افراد زیادی در این كمپ‌ها برای درمان حضور می‌یابند.

وی به آمادگی بهزیستی جهت تشكیل كمپ‌های جدید خبر داد و تصریح كرد: با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی حدود 100 كمپ جدید در كشور راه‌اندازی می‌شود و چنانچه هر استان در خواستی را ارائه دهد در آن منطقه كمپ دایر خواهد شد.

اقطار به وعده سال گذشته سازمان بهزیستی جهت تشكیل كمپ زنان اشاره كرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال 15 كمپ ویژه زنان معتاد در كشور راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست دفتر مداخله و بازتوانی سازمان بهزیستی تصریح كرد: با توجه به كارهای كارشناسی انجام شده پروتكل درمان در مراكز تغییراتی پیدا كرده است كه تغییرات عمال شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال شده است و تمامی مراكز موظف به اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: بر اساس پروتكل جدید درمانی حضور پزشك در مراكز ترك اعتیاد اجباری است ضمن اینكه در تدوین پروتكل جدید نظرات تمامی NGO ها و سازمان های مردم نهاد دریافت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha