دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 297359

ناراحتی گوارش ، گلودرد و خشکی پوست از مشکلات آزار دهنده‌ای است که می توان آن ها را به راحتی با مواد طبیعی درمان کردبا توجه به توان ذاتی گیاهان، مواد مغذی و روغن های اساسی، امکان تسکین علایم برخی مشکلات سلامت رایج مانند ناراحتی های گوارشی، مشکلات سینوس یا سردرد به روش طبیعی وجود دارد.

3 درمان طبیعی برای تهوع، خشکی پوست و گلودرد

سلامت نیوز:ناراحتی گوارش ، گلودرد و خشکی پوست از مشکلات آزار دهنده‌ای است که می توان آن ها  را به راحتی با مواد طبیعی درمان کردبا توجه به توان ذاتی گیاهان،  مواد مغذی و  روغن های اساسی، امکان تسکین علایم برخی مشکلات سلامت رایج مانند ناراحتی های گوارشی، مشکلات سینوس یا سردرد به روش طبیعی وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،اما همان طور که همیشه گفته ایم پیش از استفاده، به‌ویژه در بیماری ها و مشکلات  مزمن و جدی، باید با پزشک خود مشورت کنید.

از جمله این مواد طبیعی می توان به مواد زیر اشاره کرد: زنجبیلزمانی که با آنفلوآنزای معده (التهاب معده )مواجه هستید زنجبیل می تواند به تسکین حالت تهوع و استفراغ کمک کند و کرامپ های معده (دل پیچه )و نفخ را کاهش دهد. مطالعات بالینی نشان داده اند که ترکیبات موجود در زنجبیل هم در معده و روده و هم در مغز و سیستم عصبی  وارد عمل می شوند و به کنترل حالت تهوع کمک می کنند.

زنجبیل

را می توانید به عنوان ادویه به وعده های غذایی خود اضافه کنید، یک تکه زنجبیل تازه را بجوید یا از کپسول های زنجبیل استفاده کنید. روغن نارگیلاقداماتی که افراد مبتلا به آکنه برای مقابله با این شرایط انجام می دهند ممکن است به خشکی بیش از حد پوست منجر شود که می تواند تولید چربی بیشتر را تحریک کند. استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل پس از پاک سازی پوست با سالیسیلیک می تواند از این شرایط پیشگیری کند.

روغن نارگیل

دارای خواص ضد میکروب و ضد التهابی است و مواد مغذی موجود در آن، از جمله ویتامین E  به ترمیم پوست و بهبود شرایط آن کمک می کند. 

چای بابونه و نعناع بیابانی

چای بابونه و نعناع بیابانی به واسطه توانایی خود در کاهش التهاب و تسکین درد شناخته شده است و به عنوان مثال، می تواند به بهبود گلو درد کمک کند. نمونه های بدون کافئین، به ویژه هنگام شب گزینه بهتری هستند زیرا خواب خوب یکی از عوامل مهم برای مبارزه با بیماری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha