سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

معاون سیاسی استاندار قزوین و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت:ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده است و در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستیم که این موضوع نگران کننده است.

تخت‌های آسی یو یک استان دیگر هم پر شد

سلامت نیوز: معاون سیاسی استاندار قزوین و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت:ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده است و در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستیم که این موضوع نگران کننده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی با اعلام این مطلب افزود: وضعیت شهرستان‌های تاکستان، قزوین و بویین زهرا از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است و برخی محدودیت‌ها به مدت ۲ هفته در آن‌ها اعمال خواهد شد.

وی یادآورشد: برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمعات غیر ضروری عامل اصلی شیوع بیماری کرونا در استان و مخصوصا شهرستان تاکستان است که باید اینگونه مراسم با محدویت تعداد نفرات برگزار شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: در روستاها و بخش‌های شهرستان‌های درگیر کرونا هر نوع مراسمی که برگزار می‌شود باید بخشداران، فرماندهان کلانتری، دهیاران و بهیاران روستاها بر آن‌ها نظارت کنند تا با محدودیت نفرات برگزار شوند.

حبیبی تأکید کرد: تالارهای پذیرایی و هتل‌ها تا دو هفته آینده در شهرهای استان تعطیل است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی باید در این زمینه نظارت داشته باشند.

حبیبی افزود: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا، دو شعبه بانکی در استان تعطیل شده است و بیش از ۶۰ کارمند بانکی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او اضافه کرد: باید دانشگاه علوم پزشکی آمار کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند را به صورت روزانه اعلام کند تا مردم آگاهی و احتیاط لازم را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha