رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آزمون سراسری برگزار می‌شود.

برگزاری کنکور سراسری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی

سلامت نیوز:رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آزمون سراسری برگزار می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت در خصوص آخرین وضعیت برگزاری آزمون سراسری، افزود: در خصوص برگزاری آزمون سراسری بحث‌های مختلفی صورت گرفته است، پیش بینی سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت جهان و متخصصان دارند، نشان می‌دهد، در پائیز امسال آنفولانزا و کرونا با هم وجود داشته باشد، ما خود را برای یک شرایط سخت‌تر در پاییز آماده می‌کنیم و اگر فکر می‌کردیم که وضعیت ما طی یکی دو ماه آینده بهتر از امروز می‌شود، آزمون سراسری را ممکن بود به تاخیر بیاندازیم. زمان آزمون را چندبار به تاخیر انداخته ایم، اما وضعیت بهتر نشده است.


وی با اشاره به اینگه گروهی از داوطلبان که آمادگی برگزاری کنکور را دارند، دولت و وزارت علوم را تحت فشار قرار می‌دهند تا آزمون برگزار شود، گفت: گروه دوم نیز داوطلبانی هستند که کمتر مطالعه کرده‌اند و دنبال یک فرصتی هستند که مطالعات خود را بیشتر کنند و خواهان تاخیر در برگزاری آزمون سراسری هستند.


 واعظی در ادامه گفت: چند بار آزمون را به تاخیر انداخته‌ایم، اما این بار کاری که وزارت بهداشت انجام داد، کار فوق العاده‌ای بود، به این معنا که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرد و به جای برگزاری آزمون همانند همه ساله، کنکور بجای دو روز در چهار روز برگزار می‌شود، همچنین تمام محل برگزاری آزمون ضدعفونی می‌شود و فاصله قرار گرفتن صندلی‌ها بیشتر از یک متر و بیست سانت خواهد بود و در ورودی‌ها و خروجی‌ها در محل برگزاری آزمون تجمع ایجاد نخواهد شد.


رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: تمام داوطلبان کنکور همانند فرزندان دولت، وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند و در خصوص سلامتی آن‌ها هم نگرانیم و به همین منظور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آزمون سراسری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha