جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان و بدون مشکل در تمام جاده‌های کشور خبر داد.

ترافیک روان در تمام جاده‌های کشور

سلامت نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان و بدون مشکل در تمام جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: طبق گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر در ارتفاعات محور کرج - چالوس و نیز محور فیروزکوه شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که لازم است رانندگان هنگام تردد در این محور حتماً چراغ خود را روشن کرده و با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان مازندران نیز بارش باران گزارش شده است اما در دیگر محورهای کشور مشکل جوی خاصی وجود ندارد و تنها لازم است با توجه به گرمای هوا رانندگان از رانندگی طولانی مدت و یکسره پرهیز کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای کشور روان و بدون هیچ مشکل ترافیکی در حال انجام است اما پیش بینی می شود که عصر امروز شاهد افزایش حجم ترددها باشیم.

به گفته وی برابر تصمیمات اتخاذ شده از ساعت ۱۷ امروز تردد در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع بوده و این محور از حدود سه ساعت بعد از مسیر شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۵ امروز مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال نیز مسدود خواهد شد و به خودروهایی که قصد تردد از این محور را دارند اجازه تردد داده نخواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محور هراز نیز گفت: بسته به حجم ترافیک در مورد اعمال محدودیت در محور هزار تصمیم گیری خواهد شد و فعلاً تصمیم قطعی در مورد یکطرفه شدن این محور اتخاذ نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha