مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت از دکتر محمد حسین نیکنام، قائم مقام وزیر در امور بین الملل به مناسبت تالیف و انتشار کتاب«لغات با بیشترین کاربرد در سازمان های بین المللی» تقدیر کرد.

سلامت نیوز :مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت از دکتر محمد حسین نیکنام، قائم مقام وزیر در امور بین الملل به مناسبت تالیف و انتشار کتاب«لغات با بیشترین کاربرد در سازمان های بین المللی» تقدیر کرد.
به گزارش وب­دا در نامه تقدیر دکتر حسین عبدالرزاق جزایری خطاب به دکتر نیکنام آمده است: این کتاب به عنوان اثری بسیار هوشمند می تواند یک نوآوری در نوع خود محسوب شده و همراه همه کارشناسان سازمان جهانی بهداشت باشد و به همه زبان های رسمی منطقه امرو (منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت) ترجمه شود.
وی در ادامه نامه خود به دکتر نیکنام پیشنهاد داده است این کتاب به زبان عربی نیز ترجمه شود.
شایان ذکر است کتاب«لغات با بیشترین کاربرد در سازمان های بین المللی» که توسط دکتر نیکنام و یک کارشناس آموزش زبان انگلیسی تهیه و تدوین شده است اولین مجلد از مجموعه ای آموزشی است که با شیوه ای جذاب و برخوردار از محتوایی غنی و دقتی تحسین برانگیز به زینت طبع آراسته شده است.
این مجلد از ده بخش تشکیل شده که هر کدام سی لغت را با همه ویژگی های آن از جمله تلفظ، نوع لغت، معنای انگلیسی و فارسی آن و لغات هم خانواده را در بر دارد.
گفتنی است دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر آمبروجیو ماننتی، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران بر این کتاب مقدمه نوشته اند.
این کتاب در دانشگاه های علوم پزشکی کشور توزیع شده و حوزه قائم مقامی وزیر در امور بین الملل وزارت بهداشت اعلام کرده است که علاقمندان می توانند با مراجعه به این دفتر یک جلد از کتاب را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha