یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 297718

آمارهای رسمی در برزیل حاکی از گسترش آتش سوزی‌های جنگلی در منطقه آمازون است. آمارهای رسمی در برزیل نشان دهنده افزایش قابل توجهی در تعداد موارد آتش سوزی‌های منطقه آمازون در ماه جولای نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

تشدید آتش‌سوزی‌های جنگلی در آمازون

سلامت نیوز:آمارهای رسمی در برزیل حاکی از گسترش آتش سوزی‌های جنگلی در منطقه آمازون است. آمارهای رسمی در برزیل نشان دهنده افزایش قابل توجهی در تعداد موارد آتش سوزی‌های منطقه آمازون در ماه جولای نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،تصاویر ماهواره ای جمع آوری شده توسط آژانس ملی فضایی برزیل حاکی از ۶۸۰۳ مورد حریق است که افزایش ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.
رئیس جمهوری برزیل از حامیان فعالیت‌های کشاورزی و استخراج معدن در آمازون است. هرچند به دلیل فشارهای بین‌المللی در اوایل ماه جولای دولت برزیل ایجاد حریق در این منطقه را ممنوع کرد.


آمارهای منتشر شده نگرانی‌هایی را در مورد تکرار وقوع حریق‌های جنگلی مهیب که در ماه‌های اوت و سپتامبر سال گذشته اتفاق افتاد و جهان را شوکه کرد به همراه داشته است.به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته کارشناسان در برزیل، آمارهای منتشر شده در خصوص آتش‌سوزی‌های اخیر، نشانه نگران‌کننده‌ایست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha