مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به جلسه‌ روز گذشته سازمان جنگل‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.

مردم نگران کوه دماوند و جنگل آق مشهد نباشند

سلامت نیوز:مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به جلسه‌ روز گذشته سازمان جنگل‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«رضا افلاطونی» مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری   در مورد روند پیگیری‌ها در ماجرای وقف کوه دماوند و جنگل هیرکانی گفت: بیانیه‌ای را تهیه کردیم که امروز از طریق سازمان جنگل‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و در قالب همان بیانیه انشالله قضیه تمام است.


وی ادامه داد: در جلسه‌ای که دیروز خدمت آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور روسای سازمان ثبت، جنگل‌ها و اقاف برگزار شد، همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.


افلاطونی با اشاره به جزئیات پرونده، افزود: جزئیات در کارگروه‌های کارشناسی بررسی می‌شود و با حضور کارشناسان و مدیران هر دو دستگاه روی آن تصمیم گیری می‌شود، چون تا الان اختلاف‌های فنی و حقوقی وجود داشته که موضوع آنقدر ادامه دار شده است، ولی در مجموع مردم نگران کوه دماوند و جنگل آق‌مشهد نباشند و امیدواریم مشکل هرچه زودتر حل شود.


مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها ادامه داد: برای جنگل‌های آق‌مشهد هم قرار شد، به همین شکل در کارگروه‌های مشترک موضوع مطرح شود، امیدوار هستیم ریاست محترم قوه قضاییه به پرونده ورود کنند تا کمک کنند و این مشکل هرچه زودتر حل شود. ماجرای پیگیری‌ کوه دماوند و جنگل هیرکانی یک روند رسیدگی قضایی دارد که با توجه به حساسیت‌های دادستان کل کشور به این موضوع، ما به عنوان سازمان جنگل ها نامه‌ای را مجددا برای ایشان نوشتیم و پیگیر هستیم و امیدواریم هرچه این مراحل انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha